Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tidlig julegave: 3 x gratis videoproduktion (Aarhus-området)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 260
Fra  Tobias Ehlig ApS Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kære Amino’er,

Jeg er en ung videoproducer, som for nylig har stiftet virksomhed som følge af, at jeg mærkede en stigende interesse for at gøre brug af mine evner indenfor videoproduktion. Lige nu har jeg en lille gruppe af faste kunder som jeg er rigtig tilfreds med at arbejde sammen med, men som iværksætter vil jeg naturligvis gerne vækste min virksomhed, ved at udbygge min kundekreds.

Derfor tilbyder jeg nu en gratis videoproduktion til 3 virksomheder i nærheden af Aarhus C, som dermed får mulighed for at se mine evner med egne øjne. Konceptet er simpelt; jeg kommer ud med alt mit udstyr og filmer de ønskede optagelser, derefter klipper jeg det sammen efter ønske, og sender videoen retur til virksomheden, så den er klar til at blive brugt på hjemmesider etc. 

Kravene til den enkelte video er, at den skal være enkel og simpel at producere, dvs:

- én enkelt location indenfor 30 km af min bopæl i centrum af Aarhus
- optagelserne skal kunne laves på maks 4 timer
- redigering af optagelserne skal kunne udføres på maks 4 timer (derfor ingen brug af krævende grafiske fremstillinger, men fokus på brug af kameraoptagelserne)
- videoproduktionen går i gang snarest muligt
- tilladelse til at jeg må fremvise videoen på min hjemmeside som reference

Mine kompetencer indenfor videoproduktion favner meget bredt, og derfor er jeg åben for bl.a. videotaler (hvor en person fra virksomheden stiller sig foran kameraet og fortæller), kundeinterviews (hvor en af virksomhedens tilfredse kunder stiller sig foran kameraet), virksomhedspræsentationer (hvor der vises fx produkter, fysisk butik og lign.) og meget andet. Jeg vil påstå, at fantasien sætter grænsen her.

Er dette tilbud interessant for din virksomhed, så send mig en privat besked her på Amino eller en mail på ”tobiasehlig@me.com” med en beskrivelse af hvad du/I har i tankerne. Efter et par uger udvælger jeg de tre mest spændende opgavebeskrivelser af dem jeg har modtaget, som altså bliver belønnet med en gratis videoproduktion til en værdi af 2.500 kr + moms.

Ser frem til at høre fra de interesserede! Og god jul til alle jer andre også!

Mvh
Tobias Ehlig

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:36

Hej Tobias

Jeg vil gerne melde mig med www.kajaktrip.dk.
Der er basis for nogle rigtig fede optagelser, og jeg har flere bud på lækre lokationer nær Århus.

Venlig hilsen

Hans 

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jun 12
Fra  Tobias Ehlig ApS Skrevet kl. 16:51

Hej Hans,

Det er bare super. Du er skrevet på listen :-)

Fortsat god søndag!

mvh
Tobias 

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jun 12
Fra  Tobias Ehlig ApS Skrevet kl. 09:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle,

Tak for tilmeldingerne på PB også!

Jeg hører meget gerne fra flere virksomheder, som kunne være interesseret i tilbuddet.

God tirsdag!

mvh

Tobias

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 12:06

Hej Tobias!

Mega godt tilbud. Det vil jeg helt sikkert gerne lave noget med til en af mine virksomheder i Viborg.

Fedt du bare gør det gratis, for nogle referencer, det er den eneste rigtig måde at gøre det på!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:59

jeg har sendt pm  for et stykke tid siden , jeg  håber jeg er blandt de heldige der får en video , jeg har flere muligheder for lokaler i århus 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jun 12
Fra  Tobias Ehlig ApS Skrevet kl. 22:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Casper og Mikael,

I er begge to på listen også. Og PB er besvaret.

Der er fortsat mulighed for at byde ind en uges tid endnu, så tøv ikke med at sende mig en besked!

mvh

Tobias Ehlig

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jun 12
Fra  Tobias Ehlig ApS Skrevet kl. 13:38

Kære Amino'er,

Så er det ved at være sidste chance for at få lavet en gratis videoproduktion. Kontakt mig endelig hvis du har et spændende projekt i tankerne!

Jeg glæder mig til at høre fra jer!

mvh

Tobias Ehlig

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jun 12
Fra  Tobias Ehlig ApS Skrevet kl. 20:41
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)