Kære Amino’er, Jeg er en ung videoproducer, som for nylig har stiftet virksomhed som følge af, at jeg mærkede en stigende interesse for at gøre brug af mine evner indenfor videoproduktion. Lige nu har jeg en lille gruppe af faste kunder som jeg er rigtig tilfreds med at arbejde sammen med, men som iværksætter vil jeg naturligvis gerne vækste min virksomhed, ved at udbygge min kundekreds. Derfor tilbyder jeg nu en gratis videoproduktion til 3 virksomheder i nærheden af Aarhus C, som dermed får mulighed for at se mine evner med egne øjne. Konceptet er simpelt; jeg kommer ud med alt mit udstyr og filmer de ønskede optagelser, derefter klipper jeg det sammen efter ønske, og sender videoen retur til virksomheden, så den er klar til at blive brugt på hjemmesider etc. Kravene til den enkelte video er, at den skal være enkel og simpel at producere, dvs: - én enkelt location indenfor 30 km af min bopæl i centrum af Aarhus Mine kompetencer indenfor videoproduktion favner meget bredt, og derfor er jeg åben for bl.a. videotaler (hvor en person fra virksomheden stiller sig foran kameraet og fortæller), kundeinterviews (hvor en af virksomhedens tilfredse kunder stiller sig foran kameraet), virksomhedspræsentationer (hvor der vises fx produkter, fysisk butik og lign.) og meget andet. Jeg vil påstå, at fantasien sætter grænsen her. Mvh |
Hej Tobias
Jeg vil gerne melde mig med www.kajaktrip.dk.
Der er basis for nogle rigtig fede optagelser, og jeg har flere bud på lækre lokationer nær Århus.
Venlig hilsen
Hans