Idag indtil kl. 18.00 - Gir jeg 50% rabat på alt hovedbeklædning :)
Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Martin Jensen
Fra
Caps4you
Skrevet
09-12-2012 kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Hej Aminoer. Det er 2. Advent og fik lyst at spørge mine kunder om der var stemning for en rabatkode på 50% imorgen og ja, det var der selvfølgelig. Så idag tilbyder jeg 50% rabat på alt indtil kl. 18.00 Mangler du lidt nyt til hovedet eller en julegave? Så var det måske en god ide og kigge forbi min webshop . Jeg håber mit tilbud rammer de folk, der rent faktisk har rigtig brug for det. Det kunne være til dig, der ikke lige har så mange penge eller måske slet ikke har råd til at forkæle dig selv lidt i denne dyre julemåned.
I skal være velkommen til at stille spørgsmål, hvis i måtte have nogen. Hav en kanon 2. Advent og en fantastisk god jul, når vi når dertil :)
De bedste julehilsner Martin Jensen
Svar
Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Lige for at svare på et spørgsmål offentligt, som der er kommet et par gange. Alle ordre vil som udgangspunkt blive sendt imorgen - Det kan ske, nogle ordre først kommer afsted Tirsdag alt afhængig af travlhed. Mvh Martin :)
Svar
Fra Køge
Tilmeldt 22. Mar 10
så har jeg bestilt en hue - jeg har egentlig ikke behovet - men med den rabat kan man jo ikke lade være :)
God søndag!
Svar
Tilmeldt 27. Jul 12
du burde skrive i overskriften hvad det rent faktisk er du sælger det kunne måske give lidt flere salg
Svar
Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Kim - Ja sådan en god rabat , kan godt være svær at ignorere :) Glædelig jul. ExpressCMS - Tak, overskrift har jeg hermed rettet :) Mvh Martin
Svar
Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Du har vel ikke en helt normal hue ala billedet for neden? Super fedt hvis den kunne være i sort eller navy blå. Jeg mangler nemlig sådan en, og tænker måske at du hurtigt kunne bladre din egen side igennem? Jeg kender desværre ikke mærkerne eftersom jeg aldrig går med hue
Svar
Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Hej Sasa. Jeg har desværre ikke lige en hue magen til. Jeg har selvfølgelig ensfarvet huer osv. der f.eks er 30 cm. lange, hvor du selv kan folde den, så den sidder som du gerne vil. Skal huen have riller? eller? Mvh Martin
Svar
Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Lige præcis, så jeg tænker bare at huen kan foldes. Skal den så være 22 cm eller 30 cm? Jeg har disse i tankerne:
http://www.caps4you.dk/yupoong-huer-yupoong-30cm-huer-yupoong-dark-navy-30cm-p-88.html
http://www.caps4you.dk/yupoong-huer-yupoong-22cm-huer-yupoong-navy-22cm-p-115.html
Svar
Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Martin Jensen
Fra
Caps4you
Skrevet
09-12-2012 kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Svar