Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan jeg starte? - Rammer 92,7 procent af alle fiktive bets

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Sønderborg
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 246
Skrevet kl. 03:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg er en ung dreng på 16 år, der drømmer om at lave det største nogensinde.

Jeg har allerede haft gang i små hjemmesideprojekter dog uden den helt store succes.

Ellers interesserer jeg mig mig for finans/børs og sport.

Faktisk rammer jeg 92,7 procent af alle mine fiktive bets på NBA kampe. Jeg kan dog ikke spille kampene, da jeg kun er 16.

Derfor har jeg tænkt på, om jeg kunne lave et eller andet indenfor det!

Kan jeg eventuelt sælge tipsråd og betales med provision eller noget? Har i evt. nogen ideer?

Håber at høre fra jer,

Mathias Kock

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 04:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Udfyld en spillekupon med din far.. 

Fra Lyngby
Tilmeldt 30. Jun 07
Indlæg ialt: 379
Fra  Blæk & Print Skrevet kl. 09:22

Ja hvis du er så god til at forudse resultater så se dog at finde en person over 18 der kan spille lidt for dig. Angående din drøm om at lave det største nogensinde. Jeg tror hellere du skal overveje hvad du er god til og hvad der kunne være sjovt at beskæftige sig med med og knap så meget at det skal være kæmpestort.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 11:40

Hvor stor en samplesize udregner du dine procenter?, altså hvor mange kampe har du lavet dine fiktive bets på?

Hvis du vil noget med det, så er det med at komme i gang med at offentliggøre dine bets, så folk kan se du rammer rigtigt. Der er masser af folk der siger de rammer rigtigt og er bedre til at gætte resultater end andre, men det nytter bare ikke, hvis ikke man kan fremvise en historik.

Så hvis jeg var dig ville jeg starte med at lave en hjemmeside hvor du fremover offentliggør dine "bets" så du på den måde kan få skabt noget historik.

Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 98
Fra  Gibbers Skrevet kl. 12:01

Du kunne lave en Affiliate side, hvor du smed dine tips ind.

Skriv til mig hvis du skal bruge hjælp.
Mvh 

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 12:21

Et vigtigere tal end hvor mange du rammer er vel dit overskud. Uden at kende NBA så vil jeg antage at nogle kampe er så sikre at de giver elendige odds, og altså ikke bidrager voldsomt til dit overskud. Så start evt op med lad os sige 100 fiktive kroner, og over 50-100 kampe kan du så se hvor stort et overskud du ville lave hvis du spillede. Er det fornuftigt, så smid resultaterne op på en hjemmeside sammen med nogle affiliate links til bookmakere, samt dine bud på weekendens bedste odds.

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 12:28

Præcis. Din hitrate er ikke vigtig. Men tilbagebetalingsprocenten (TBP) er.

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 13:00

Endnu mere vigtigt end TBP er over hvor mange bets det er. Jeg kan altså også godt ramme 9 bets ud af 10, det betyder ikke nødvendigvis jeg gør det de næste 1000 bets.

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 13:13

Kristoffer Broholm:

Endnu mere vigtigt end TBP er over hvor mange bets det er. Jeg kan altså også godt ramme 9 bets ud af 10, det betyder ikke nødvendigvis jeg gør det de næste 1000 bets.

Så du mener, at det er mere vigtigt, at han har lavet mange bets end at han rent faktisk har overskud på sine bets? :)

Fra Haderslev
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 84
Fra  Sundtema.dk Skrevet kl. 13:25

Hvis du virkelig er en af de bedre til at spille på basketball, så vil jeg foreslå at besøge spilxperten.com eller betxpert.com. Hos spilxperten.com kan man blive betalingsexpert, hvis man over tid har vist man kan skabe overskud.

Hos betxpert.com kan man også få penge for at skrive analyser, hvis man bliver tilknyttet som ekspert.

Er selv ekspert inde på betxpert.com, da jeg skriver for feltet.dk, og selvom man ikke kan leve af de penge man kan tjene derinde, så er det gode lommepenge. 

En helt tredje mulighed er at opsøge en basketball side, hvor du så skriver nogle anayser for dem. Jeg gjorde det samme på feltet.dk og nu har vi en aftale med unibet om at jeg leverer x antal spil om året, inde på feltet.dk og det får jeg så en sum penge for.

At lave sin egen hjemmeside og bede folk om at betale for sine picks er en utrolig svær ting at starte op. Der er mange der falder fra hvis du er inde i en downperiode, og selvom du på sigt måske tjener penge, så har folk bare ikke tålmodighed når vi snakker betalte picks. Det kan dog lykkes hvis du har en "proven record" der er helt outstanding, eller virkelig har et godt navn i bettingverdnen.

er selv en af de bedre bettere indenfor ishockey og cykling og jeg kan ikke se mig selv lave en hjemmeside hvor jeg tager betaling for mine picks, da jeg ved hvor svært det er. Kender flere rigtig gode bettere, der har prøvet, men ikke rigtig har kunne få det op at stå.

Hvis man får det op at stå, skal man også tænke på, at det nytter ikke at du har 300 der følger et enkelt spil, for så for kunden sikkert er spil der er slashet, hvis han først kan spille det en time efter du har lagt det op. Hvis det sker tit, så vil kunden nok også afmelde.

Håber det var et ok svar

sundtema.dk har stor viden om sund mad, livsstil og artikler om fødevarer

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)