Brug for god og billig hosting. Tjek www.sennidhosting.dk. God hosting, ingen oprettelses gebyr på domæns. Dennis Pedersen - Sennid |
Hosting / Webhotel.
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
- 1
For det første kunne man i første omgang godt gå hen og tro det var et ripoff fra http://kimaweb.dk/ da siden er meget identisk. Derudover virker f.eks. linket til betingelserne ikke. Den røde baggrundsfarve er også meget hidsig og sender nogle forkerte signaler, de fleste mennesker opfatter rød som en farve der symbolisere fare, hvilket jo ikke rigtig fungerer så godt med at du sælger hosting. |
Steffen |
Prisen i Føtex er jo også incl. moms når jeg tager den på hylden. Det ville nok se dumt ud hvis jeg kom hen til kassen og de så lagde 25% oveni dér. Har Thorborg ikke skrevet noget om det i hans ebusiness bog?! Steffen |
Ja rød er lidt hidsig, overvejede også grøn. Til at det er ripoff, så er det rigtigt. Men det er nu ham selv, der har sat det op for mig. Vi arbejder med det, det med moms. Vil blive lavet, plus alt det er ved at blive lavet :) |
Dennis Pedersen - - Hjemmeside - www..dk -
De brugere der før er stødt over kimaweb vil nok se din side som ripoff, uanset om det er tilladt eller ej, derfor vil jeg da råde dig til at få det ændret noget mere i designet og ikke bruge de samme navne som kimaweb. Som sagt tidligere jeg vil anbefale dig at lukke for siden indtil du er helt klar til at gå i luften, du vil miste mange kunder ved at de kommer ind på en halvfærdig side. |
Vil ikke overdrive og sige halvt færdig. Mere 80% færdigt, det er kun småting der mangler. Med designet det beholder vi, både fordi det er pænt. Og fordi Matt(kimaweb) intet har imod at vi bruger det.. På et eller andet tidspunkt, skal det self laves om :). Farven laves om idag, plus det med kimaweb laves om senere idag også. |
Dennis Pedersen - - Hjemmeside - www..dk -
Men held og lykke med siden. |
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)