Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping af vinyl plader

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 29. Jan 12
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Ulstrup:
Vinylmarkedet er på retur.

Det er jeg nu ikke helt ening med, jeg vil derimod sige at vinylmarkedet stadig eksistere. Om Dj stadig bruger det kan jeg ikke udtale mig om, men jeg ved at mange unge er begyndt at bruge det igen :)

Thomas Ulstrup:
Der findes jo mange webshops og man skal aldrig sige aldrig til dropshipping,

Nej det er jo det, og det skader jo aldrig at undersøge markedet. 

jeg søger primært nyere udgivelser men også ældre, inden for næsten alle genre, men meste, ROCK, HIP HOP, elektronisk, dance hall, metal.

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 156
Fra  Siino Skrevet kl. 12:49

Rasmus Nilsson:
Det er jeg nu ikke helt ening med, jeg vil derimod sige at vinylmarkedet stadig eksistere. Om Dj stadig bruger det kan jeg ikke udtale mig om, men jeg ved at mange unge er begyndt at bruge det igen :)

Jeg er ung, men jeg kender ikke nogen, der bruger det mere. Personligt bruger jeg min pladetaske til at have fødderne på Stick out tongue Der må dog stadig være et marked for det, for webshops sælger stadig vinyler.

Jeg kan ikke lige huske så mange, men jeg handlede vist mest på Juno (http://www.juno.co.uk/). Det ser ud til de stadig sælger vinyl, og det kan da aldrig skade at høre dem om de er interesseret i dropshipping. De sælger lidt blandet musik men overvejende meget elektronisk.

Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 12:58

Rasmus Nilsson:

Thomas Ulstrup:
Vinylmarkedet er på retur.

Thomas Ulstrup:
Der findes jo mange webshops og man skal aldrig sige aldrig til dropshipping,

jeg søger primært nyere udgivelser men også ældre, inden for næsten alle genre, men meste, ROCK, HIP HOP, elektronisk, dance hall, metal.

Jeg kender rigtig mange i min omgangskreds, der køber vinyler. Jeg tror, jeg ville satse på hiphop, rock (især indie) og electronica. Det er ikke mit indtryk, at folk, der lytter til metal, køber vildt meget vinyl. Men jeg ved det ikke præcist.

Tilmeldt 29. Jan 12
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 13:40

Thomas Ulstrup:
Jeg er ung, men jeg kender ikke nogen, der bruger det mere.

Det er noget meget forskelligt for omgangskreds til omgangskreds vil jeg tro. Er selv 19 år og går på gymnasiet og oplever en stigende interesse for LP vinyler her:D 

Thomas Ulstrup:
Jeg kan ikke lige huske så mange, men jeg handlede vist mest på Juno (http://www.juno.co.uk/). Det ser ud til de stadig sælger vinyl, og det kan da aldrig skade at høre dem om de er interesseret i dropshipping. De sælger lidt blandet musik men overvejende meget elektronisk.

Tak vil prøve at kontakte dem :)

"Jeg kender rigtig mange i min omgangskreds, der køber vinyler. Jeg tror, jeg ville satse på hiphop, rock (især indie) og electronica. Det er ikke mit indtryk, at folk, der lytter til metal, køber vildt meget vinyl. Men jeg ved det ikke præcist."

Det er præcis det samme jeg oplever, Scrivarius.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47160
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

salget er klart stigende http://www.dr.dk/Nyheder/Kultur/2009/01/13/114534.htm 

Men det er stadigt et ikke så voldsomt samlet tal - mener dog trods alt for et par mio kr mindst trods alt. Her en opgave der vil noget om vinyl og den slags - side 29 har statistik som kan virke OK, og den siger i 2008 næsten 1.8 mio DKK vinyl (ca 1/4 af dem danske plader faktisk)(fra blot 600.000 dkk nogle år tidligere)

CD må derimod være døende tror jeg - vil man digitalt må løsningen være online

vh 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:55

Rasmus Nilsson:
Det er noget meget forskelligt for omgangskreds til omgangskreds vil jeg tro. Er selv 19 år og går på gymnasiet og oplever en stigende interesse for LP vinyler her:D 

Der er ingen tvivl om, at vinylplader har fået lidt af en renæssance. Langt de fleste nye musikudgivelser kommer nu også på vinyl. Og de gamle klassikere genudgives også på vinyl. Branchen har indset, at der stadig er mange, der foretrækker den varme lyd som CD'er og downloads ikke kan levere. Selvom det stadig er et mindretal, så er der samlet set, på verdensplan, rigtig mange vinylkøbere.

Jeg begyndte også selv at købe vinylplader igen for cirka 2 år siden. Her i København har vi en del pladebutikker, der har et godt sortiment af vinyl, især Fona 2.000 på Strøget har en stor, super-cool vinylafdeling, hvor der står mange unge og shopper.

Så ingen tvivl om, at der er et marked for det. Smile

De bedste hilsner

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47160
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:44

Trådstarter kan også overveje selv at ha et vist lager af second hand vinyl. Jeg kaster mig begærligt over brugtfolket, nogen gange står der en ved min købmand ved sommerhuset og hvilke fund jeg dog kan finde - originale dylan - elvis costello og meget andet godt vinyl. Trådstarters hjemmeside kunne sikkert ind imellem være heldig at købe vinylsamlinger fra folk der har opgivet pladespilleren. Det kan jeg garantere jeg ikke har, og når ungerne er her en lørdag aften, så bliver der skruet lidt op for Daddys vinyl

hov konkurrencen er der allerede: http://vinylcollector.dk/

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)