Det er jeg nu ikke helt ening med, jeg vil derimod sige at vinylmarkedet stadig eksistere. Om Dj stadig bruger det kan jeg ikke udtale mig om, men jeg ved at mange unge er begyndt at bruge det igen :)
Nej det er jo det, og det skader jo aldrig at undersøge markedet. jeg søger primært nyere udgivelser men også ældre, inden for næsten alle genre, men meste, ROCK, HIP HOP, elektronisk, dance hall, metal. |
Rasmus Nilsson:Det er jeg nu ikke helt ening med, jeg vil derimod sige at vinylmarkedet stadig eksistere. Om Dj stadig bruger det kan jeg ikke udtale mig om, men jeg ved at mange unge er begyndt at bruge det igen :)
Jeg er ung, men jeg kender ikke nogen, der bruger det mere. Personligt bruger jeg min pladetaske til at have fødderne på Der må dog stadig være et marked for det, for webshops sælger stadig vinyler.
Jeg kan ikke lige huske så mange, men jeg handlede vist mest på Juno (http://www.juno.co.uk/). Det ser ud til de stadig sælger vinyl, og det kan da aldrig skade at høre dem om de er interesseret i dropshipping. De sælger lidt blandet musik men overvejende meget elektronisk.