Jeg er begyndt at lege lidt med SMS tjenester og vil gerne opbygge en sports SMS tjeneste, der eventuelt kan give mig til håndøre hist og her. Jeg ved at sport er et spændende market at komme ind på, så jeg har derfor valgt det som hovedemne. Spørgsmålet er bare, hvad man kan bruge en SMS tjeneste til. Resultater og odds er jo ikke helt 3,- værd for brugeren, da vedkommende bare kan benytte "de dersens" apps.
Nogle idéer til hvad min sports SMS tjeneste kan give kunden?
På forhånd tak,
Niclas Hedam
PS. Jeg kan kun skrive til kunden, hvis han skriver til mig først. Dvs. han skriver en SMS med en tekst til et nummer og får et svar tilbage.
Jeg har iøvrigt tænkt lidt over idéen med sportsskader. Det ville på en eller anden måde være fedt, hvis man kunne skrive SPORTSSKADE HOVED til et nummer, og så fået et link tilbage med informationer om netop sportsskade i hovedet.
jeg tror da ikke - efter internettet er blevet opfundet, at der er nogen der vil sende en sms og spørge om en SPORTSSKADE HOVED - med mindre den er så alvorlig, at de har glemt at internettet findes og er gratis lang hen ad vejen.
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Jeg kan ikke selv komme på noget som helst som der er 3 kr værd i sms-form. Og jeg tror færrer og færrer vil benytte sms tjenester fordi app's kan mere og ofte er gratis. Så hvis jeg var dig ville jeg nok i højere grad fokuserer på app's, i stedet for et marked der er døende.
Hvis du virkelig vil lave sms tjenester er det måske en ide at fokuserer på de lidt ældre brugere, da de måske aldrig vil skifte til en smartphone. Men lige hvilken info de vil give 3 kr for, det aner jeg ikke.