Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af hobby-webshop

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Christoffer Tornbjerg:

Ja, også kan man forhåbentlig få et mindre overskud også bruge det til at få en lidt større shop :)

USB nøgler tænkte jeg også på, men syntes det var for lidt man tjente :s

Man kan jo gå i bilka, føtex, elgiganten og købe en til 40-200 kr :) 

Hvis du fokuserer på de parametre, hvor du ikke kan konkurrere, så vil du i 99% af tiden ikke kunne gennemføre nogle salg... Der vil altid være konkurrenter, nogen der kan gøre det billigere, hurtigere, flottere og bedre end dig - Hvis folk ikke havde forskellige præferencer, så ville alle købe de samme produkter. :)

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 329
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 18:44

Det er jo bare om at prøve, jeg ved at USB nøgler er en rigtig hård konkurrence, men hvis alle de andre sælger dem, kan jeg/vi vel også. Og som Jacob påpeger, gælder det jo bare om at holde fokus på lige præcis det, man selv kan og vil.

Jeg er lidt bange for dropshipping... Kan godt se ideen i det, men hvad gør man med returvarer og reklamationer og sådan? Det kan da blive noget være bøvl, hvis varerne skal krydse vesterhavet hele tiden...

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 18:51

Forsikring & Pris:
men hvad gør man med returvarer og reklamationer og sådan? Det kan da blive noget være bøvl, hvis varerne skal krydse vesterhavet hele tiden...

Retur og reklamationer er dit ansvar. Du skal tage en dialog med din leverandør om mulighederne for den bedste løsning.

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 329
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 23:01

Tom Jensen:
Retur og reklamationer er dit ansvar. Du skal tage en dialog med din leverandør om mulighederne for den bedste løsning.

Ja, det var også hvad jeg tænkte, men også derfor tanken om dropshipping skræmmer mig lidt. Jeg har såmend ikke noget imod at skulle arbejde ekstra hårdt for noget jeg gerne vil, men her er der tale om et hobby projekt med en webshop og derfor synes jeg dropshipping er en tand for voldsomt i forhold til ambitionsniveauet.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 23:08

Hvor meget vil du selve rode med det? For hvis du har planer om at du selv vil prøve at rode med lidt basic programmering osv. kan du egentlig komme ok nemt og billigt i gang.

Jeg vil anbefale dig at bruge Magento. Utolig mange bruger dette system og det er gratis. Der findes også en masse andre gode systemer Magento er bedst ;)

Du kan fx få smidt en Magento installation op og betale for hjælp til noget af det meste kompliceret + løbende support, vejledning osv.

Normalt kan du få en komplet Magento webshop fra ca. 10.000,- men hvis du gjorde lidt ligesom beskrevet ville du måske kunne komme i gang for under 5000,-

Dog skal du også være opmærksom på at du skal have betalingsmodul og det koster også lidt men igen hvis det skal gøres billigt kan du bruge paypal i et par måneder.

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)