Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Når man så har fundet 200 keywords... hvad så?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Ulstrup:

Jeg kan simpelthen ikke finde noget om, at Google IKKE skulle benytte meta descriptions. Ret mig hvis jeg tager fejl.. Men mine ovenstående links fra Google selv burde være kilde nok.

Det ved alle der arbejder med SEO. Jeg citere lige:

"Meta descriptions (the text snippets of the webpage you see in search results) used to be an important ranking factor. Until not too long ago both Google and Yahoo! officially announced they no longer used Meta-descriptions in their search algorithms." en artikel fra 2010.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 156
Fra  Siino Skrevet kl. 22:42

Emil Sørensen:

"Meta descriptions (the text snippets of the webpage you see in search results) used to be an important ranking factor. Until not too long ago both Google and Yahoo! officially announced they no longer used Meta-descriptions in their search algorithms." en artikel fra 2010.

Kan du linke mig artiklen?

Edit: Sorry, jeg fandt frem til din artikel. Du skal lige huske at paste resten af artiklen som lyder "But recent developments in Google’s search algo bring Meta description back to life as a ranking factor."

http://webmastersnews.blogspot.dk/2010/01/your-meta-descriptions-now-affect-your.html

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:43

Thomas Ulstrup:

Jeg er ligeglad med hvad du arbejder med, men kan du fortælle mig hvordan meta description kan forøge ens CTRStick out tongue

Ja, CTR står for "Click Through Rate" og med en god description kan den forøges. Fremfor en dårlig description.

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 22:43

Thomas Ulstrup:

Emil Sørensen:

Kan du linke mig artiklen?

Må holde med Emil, det har jeg også læst og hørt før.
Men kan sku ikke finde et link :-( 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:44

Ja her Thomas: http://www.sitepronews.com/2010/01/21/your-meta-descriptions-now-affect-your-google-rankings-again/

Men der er ikke noget at diskutere over, fordi Google bruger ikke decriptions som en algoritmisk factor mere.

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Nov 12
Fra  Siino Skrevet kl. 22:45

Jeg fandt artiklen som han pastede fra. Men han glemte slutningen på artiklen.

Jeg citerer "Meta descriptions (the text snippets of the webpage you see in search results) used to be an important ranking factor. Until not too long ago both Google and Yahoo! officially announced they no longer used Meta-descriptions in their search algorithms. But recent developments in Google’s search algo bring Meta description back to life as a ranking factor."

http://webmastersnews.blogspot.dk/2010/01/your-meta-descriptions-now-affect-your.html

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:49
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Forhelved Thomas stop nu, prøv og læs artiklen: 

Jeg citere igen: "Although Meta descriptions are no longer part of the ranking algorithm they can affect your site’s positions in the personalized search results. Your Meta description is a crucial factor that determines the CTR (click-through-rate) of your site in search results." 

Det er det, som at man mener med at den har en ranking factor.

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Nov 12
Fra  Siino Skrevet kl. 22:55
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Men var dit oprindelige postulat ikke, at "De bruger heller ikke Meta Description :)"? Halvvejs ombestemmer du dig dog, og ændrer det til, at Google rent faktisk bruger det alligevel - dog ikke til ranking.

Der er ingen grund til, at bande eller skælde ud. Jeg spurgte ind til det, fordi jeg ganske enkelt ikke kendte svaret. Jeg håber din professionalisme bærer dig langt og giver dig mange kunder.

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 23:01
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Nej nej nej, han siger "Google bruger Meta keywords" også siger jeg "de bruger ikke meta keywords" - jeg ændre ikke noget, Meta Decription har jo altid haft den lille ranking faktor ved at forøge sin CTR. Men den er meget lille..

Jeg bander og svovler kun fordi du bliver ved med at modsige mig :) 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:44
Gennemsnit 4,6 stjerner givet af 9 person

Emil Sørensen:
Men det hjælper ikke direkte. Det er kun Meta Title.

Emil: Når det nu er dig, der arbejder med SEO, så ved du vel også, at det title tag, som Google ser på, IKKE er et meta tag? ;-)

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)