Jeg skal bruge et logo i ren tekst i to farver. Sort og blå. Det skal bare være i bedre opløsning og mere brugbart end jeg selv kan klare i paint. Samtidig skal jeg bruge et simpelt WP theme, der ser professionelt ud. Vi virker i en konservativ branche, så det skal ikke være popsmart. Der skal ikke en masse grafik ind på siden, da vi skal have søgeoptimeret fuldt ud. Logoet skal dog fremgå i øverste højre hjørne. Menuen skal ligge i en bjælke som på denne side med ejendomsservice i København: gladejendomsservice.dk Som inspiration kan jeg godt lide dette simple look: Advokatfirma Siden skal holdes i blå, hvis og sort. Hvad kan det gøres for? Tilbud sende i PM. Jeg gider ikke budkrig, men vil have en flot løsning, selvom det skal holdes simpelt. Jeg vælger en leverandør blandt de første 10 tilbud, og et par referencer vil være godt :o) (Jeg skal nok give besked i denne tråd, når de er kommet ind) Vh Brian |
Søger simpelt WordPress-theme og logo
Venligst
Brian Phillip
Er det noget du har lavet, eller er det bare et forslag til et Theme som million i teorien pludselig har brugt på deres hjemmeside? |
Venligst
Brian Phillip
Der er lidt modstridende, at du vil have et template - men det ikke må være noget, som en masse andre har brugt :) |
Sådan lød det ikke i din beskrivelse, med template. |
Mit nye logo skulle jo gerne ind på siden :) |
Venligst
Brian Phillip
Det er blot et spørgsmål om, at udskifte den grafiske fil :) |
Det jeg har brugt til http://www.fladtag.dk minder en del om advokaternes template. |
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
Kan tilbudsrammen til højre ændres nemt? |
Venligst
Brian Phillip
Ska du ha lavet siden kan vi lave et tilbud med logo og bannere osv. Du skriver bare dine ønsker på en mail til lucca@freemedia.dk |