Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

bedste markedsføring til kunder her og nu (massiv markedsføring)

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Majbritt: ja det var måske nok en ide, det er jo netop lige som du kalder det en turn around, det vil jeg lige prøve at arbejde videre med, men en ting er sikkert jeg satser alt jeg ejer nu, så kommer jeg hel igennem det eller tænker tilbage på jeg gjorde det fuldt ud :)

Har aldrig rigtig turde at gå hele vejen og sælge ud af alt for ren markedsføring, så en god historie i avisen og noget busreklame sammen med radio så er jeg dækket godt ind i hele lokal området :)

Thomas: Jeg kan ikke nå at få så meget gang i mere i år med reklamer det tager jo lidt tid før det kan være produceret og ude i offentligheden og de fleste bruger penge og tid på julegaverne nu

Min bil som også er sat til salg i det her projekt står også stille, tror vi skal ind i det nye år for at få mest værdi ind :)

Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 591
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 18:31

hejsa

forstår ikke projektet, hvad er det når du både har solgt bil osv.

thomas

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:39

Hvis du er åben over for input, så burde du give en kunde dit produkt/ydelse gratis, hvis kunden skaffer måske 3 eller 5 nye kunder. Sådan kan du blive ved, og du slipper for alt besværet. Som sagt er den bedste reklame den der kommer fra tilfredse kunder, og den som kommer fra nogen vi kender.

Mvh. Joachim

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 19:07

Jeg synes personligt langt bedre om "satse alt"-strategien frem for give-op-strategien :D  

Men send mig en mail - så kan vi lige få dine ønsker til de nye tekster helt på plads :)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:20

Hej Jakob

Har faktisk været ude og "lege"lidt hos et par kunder, for at få lov at tage billeder og de ville nævne mig ved lejlighed... så det er på to do listen, men det er mere langsigtet og ikke så meget her og nu.

MajBritt: Ja jeg har det sådan lidt nu efter så mange forsøg at jeg er villig til at sælge ud af alt jeg ejer for at komme 110% ind i det og det indebære jo så salg af værdier, skal man være lidt grov kan man jo sige, har jeg seng, billigt tv og noget billig pc til mail så har jeg hvad jeg skal bruge, så kan alt andet jo sælges, og huslejen er bevidst lav og vi skal ikke leve luksus, det er fint med 50 kvm.

Har opsagt mine 2 garager og flyttet mine ting i lade, så der også er sparet, samt solgt min gamle motorcykel..så synes jeg gør hvad der skal til nu :)

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 20:57

Hej Aqua.

Det er særdeles vigtigt at udarbejde en strategi for din markedsføring. På den måde får du det optimale ud af din indsats, både økonomisk & ROI

Lav et budget & inddel den efter sæson. Du skriver at den for dit vedkommende starter omkring marts, og det vil derfor være en fordel at koncentrere en væsentlig del af markedsføringen omkring dette tidspunkt. 

Dernæst skal du researche hvor det er mest relevant at være eksponeret. Der findes efterhånden mange niche sites der har en stor del af din målgruppe som brugere/læsere. Her tænker jeg både online og offline og på medier som eksempelvis íde nyt, have magasiner osv. 

Nogle nichesites kan have et relativ "lille" besøgs tal, men det må du bestemt ikke undervurderer. De fleste af brugerene vil nemlig være din målgruppe, og annoncen prisen er typisk relativ lav. Dvs. stor relevans men lille kapital investering.

Kombinerer du nichemarkedsføring med traditionel google på relevante søgeord + pressemeddelelse / kampagner som de andre har været inde på, ja så er du godt afsted.

Held og lykke med projektet..

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)