Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tvivl vedrørende demo af Magento

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 6. Dec 12
Indlæg ialt: 60
Fra  JS Handel Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen 

Jeg har tænkt at at prøve en demoversion af Magento, og har derfor tilmeldt mig. Jeg får nu denne mail som lander i min spam-boks. Jeg bliver lidt i tvivl om der er lidt fusk med, for se hvordan afsenderen ser ud:

Wu Yu wuyu1@ebay.com via em168.mktomail.com 

ebay.com via noget mktomail ??

Mvh. Jon Smile

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 10:19

Hej Jon,

Ebay har opkøbt Magento, så det kunne godt tænkes at du modtog en mail fra dem.

De har dog en fri community-version klar som demo:

http://demo.magentocommerce.com/

http://demo-admin.magentocommerce.com/index.php/admin/

Hvis du har behov for det, kan jeg også sagtens sætte en Magento demo op for dig.

Hvis du er begyndt at blive interesseret i Magento, kan du eventuelt melde dig ind i det nye fora for Magento-interesserede i DK. Eller hvis du har brug for udvikling til Magneto eller hjælp, så kan du tage fat i mig ;-)

God formiddag!

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 6. Dec 12
Fra  JS Handel Skrevet kl. 11:52

Hej Patrick

1000-inde tak for dit svar. Jeg kigger på det i morgen, da jeg har rigtigt travlt på arbejde i forbindelse med dagens snevejr (arbejder med trafik) :)

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 12:09

Salminen77:

Hej Patrick

1000-inde tak for dit svar. Jeg kigger på det i morgen, da jeg har rigtigt travlt på arbejde i forbindelse med dagens snevejr (arbejder med trafik) :)

Ja vejret er gået lidt amok i dag. God arbejdslyst!

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 6. Dec 12
Fra  JS Handel Skrevet kl. 10:01

Hej igen 

Jeg synes det ser meget spændende ud. Jeg går ud fra at jeg kan sætte den op til dansk både i frontend og backend (eller hvad det nu hedder) ?

Jeg er stadig på begynderstadie. Forsøgte mig godt nok med en e-boghandel for mange år siden, men måtte desværre opgive inden jeg kom rigtigt igang. Dengang købte jeg en web-shop løsning hos Dandomain hvis jeg husker ret.

Jeg sidder også og leder efter leverandører, men synes det er svært at finde frem til nogle, selv om jeg søger her på Amino og Google. Men leder jeg længe nok, så finder jeg helt sikkert noget godt.

Planen er at jeg bruger de næste måneder på at sætte mig ind i markedet og gør mig nogle tanker om hvor jeg vil hen, i stedet for bare at knalde en webshop op som er kedelig og som ikke skiller sig ud fra andre. Tankerne er mange, men der er langt fra tanker til handling - I know :)

Mvh. Jon

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 10:07

Hej igen Jon,

Det lyder som et rigtig spændende projekt du har gang i. Jeg smider dig lige en PM :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)