Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode teenage domæner

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer

Jeg har fundet nogle domæner som måske godt kan bruges.
Til unge tøser som sikkert vil klikke ind på det..

Justindrewbieber.dk ~ Den unge sanger "Justin Bieber" med rekorden på YouTube med flest views, kan bruges som fanside eller andet.

Beliebers.dk           ~ Den unge sanger "Justin Bieber" som evt. kan bruges som fanside.

EmilVahl.dk            ~ Ny kendt dansk sanger, som hittede med "Oser af sex" typisk Teenage-piger er vilde med ham.

Harrystyles.dk        ~ Ung sanger fra det kendte boyband "One Diretion" fra London, kan bruges om fanside eller andet.     

NiallHoran.dk         ~ Ung sanger fra det kendte boyband "One Direction" fra London, kan bruges om fanside eller andet.     

ZaynMalik.dk         ~ Ung sanger fra det kendte boyband "One Direction" fra London, kan bruges om fanside eller andet.    

LouisTomlinson.dk  ~ Ung sanger fra det kendte boyband "One Direction" fra London, kan bruges om fanside eller andet.    

LiamPayne.dk         ~ Ung sanger fra det kendte boyband "One Direction" fra London, kan bruges om fanside eller andet.  

Eller Iværksætterdebat.dk 

Måske har de fleste sider ikke så mange søgninger på google, men jeg råder dig måske til at booste siderne op via Teenage Facebook sider. Da de fleste kender til navne oven over. 

God weekend
Mvh
Casper 

Tilmeldt 27. Jul 12
Indlæg ialt: 379
Fra  Dansk Linkbuilding Skrevet kl. 07:59

Fede domains

45 kr så  er man  i gang

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:04

et af disse her domæner er i hvert fald varemærke registret derved må man ikke bruge dette domæne http://www.rettigheder.dk/wizard1?gclid=CLL--7eeirQCFUh2cAodvhwAbw

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 28. Jan 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Lund & Mundt IVS Skrevet kl. 09:54

Go for it.

Domæner koster ingenting

Selv har jeg ikke kunne lade være med at købe theprettiestmanintheworld.com (Med og uden (the). Prettiestpersonintheworld.com og theprettiestgirlintheworld.com

Lol...

Nogen der vil købe en email-adresse? :)

/K

www.kennethmundt.com

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 13:31

Mikael christiansen:
et af disse her domæner er i hvert fald varemærke registret derved må man ikke bruge dette domæne 

Det regnede jeg nok med :-)

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 13:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

kenneth Mundt:
Selv har jeg ikke kunne lade være med at købe theprettiestmanintheworld.com (Med og uden (the). Prettiestpersonintheworld.com og theprettiestgirlintheworld.com

Ha ha Kenneth. Ville gøre det hvis ikke det var fordi det blev en ret lang emailadresse: idontknowifibelieveinitbutmymothertellsmeiam@theprettiestmanintheworld.com :D

Tilmeldt 28. Jan 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Lund & Mundt IVS Skrevet kl. 14:26

Rasmus Fredslund Hansen:
Ha ha Kenneth. Ville gøre det hvis ikke det var fordi det blev en ret lang emailadresse: idontknowifibelieveinitbutmymothertellsmeiam@theprettiestmanintheworld.com :D

Hehe.. Go griner :) 

Men den må næsten være spam sikker.

/K

www.kennethmundt.com

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)