Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefal en webløsning :)

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Herfølge
Tilmeldt 30. Nov 12
Indlæg ialt: 32
Fra  Lit Trading Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har kigget lidt på CloudSprout, oprettede mig faktisk igår til en prøveversion for at tjekke det ud, men jeg får en nogen fejlmeddelser som serverfejl og sådan, så det virker ikke vildt optimalt :)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 18:10

Hej Lit

Det har du fuldstændigt ret i, det er også det problem bl.a. som vi knokler for at løse, det har drillet lidt rigeligt. Problemet er faktisk at vi ikke har nogle rigtige templates, det site du har hentet har nemlig aldrig været helt.
Som status er nu, prøver jeg at lave en template og løser alle de fejl jeg finder undervejs, når jeg er i mål med det. Så sætter har vi dialog med forskellige leverandører, som leverer flere templates til os.

Jeg er super ked af, at vi ikke kunne være mere færdige til d. 3 december, men sådan er det nogle gange med it-projekter, de driller.

Fra Herfølge
Tilmeldt 30. Nov 12
Fra  Lit Trading Skrevet kl. 18:10

Det virker som om fejlene derinde har rettet sig :)

Fra Herfølge
Tilmeldt 30. Nov 12
Fra  Lit Trading Skrevet kl. 18:13

Okay, jeg har lige været derinde igen, og har da kunne komme lidt rundt i systemet nu, har dog stødt på fejlbeskeder, men er dog kommet ind så jeg nu kan danne et overblik over produktet :)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 18:13

Lit:
Det virker som om fejlene derinde har rettet sig :)

Ja, det er blevet noget bedre, men der er stadig et stykke vej endnu :-)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 18:38

Hej Lit

Det værste er at du nok ikke kan se Design modulet, det er klart den feature du vil blive gladest for. I Design modulet, er det nemt og hurtigt for dig at tilrette dit layout ligesom du vil havde det. Det kræver ingen programmering, det hele forgår via et drag-n drop interface.

Her kan du se et par screenshots af designeren:

Selve designeren, hvis du vil tilføje nye elementer, kan de trækkes fra værktøjskassen til venstre, ind på kanvas'et.

Du kan nemt ændre farver, uploade billeder og sætte skrifttyper, bare klik på det du vil ændre, så kommer "egenskaber" for elementet, frem i venstre side.

Alle ændringer der bliver lavet, sættes i historikken, så det er nemt at "fortryde" og "gendanne".

Med CloudSprout er det nemt at lave en mobil version af sit site.

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 18:45

Michael:
Du kan starte med og fortælle hvad det er der gør Prestashop nemt for begyndere der skal have den oversat til Dansk ?

Ved at installere den danske sprogpakke

Michael:
Og hvordan de skal få installeret et theme og oversat det til Dansk ?.

Ad 1. Ved at købe themet fra et ordentligt site, hvor der evt. kan vælges installationshjælp. Ad 2 ved at oversætte themet via Translations i Back Office.

Jeg kender også Unique Free, det var faktisk med denne, jeg startede min shop for over 3 år siden - det var absolut ikke intuitivt at rette noget som helst - og som oftest gik 10 andre funktioner i stykker, når man opdaterede én ting. Der kan være sket meget på den front (det håber jeg da, der er...).

Det lyder til, at trådstarter vælger CloudSprout, så jeg vil ikke forstyrre med flere indlæg om PrestaShop i denne tråd.

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra Herfølge
Tilmeldt 30. Nov 12
Fra  Lit Trading Skrevet kl. 18:46

Ja det ligner jo noget selv jeg burde kunne finde ud af *G*... Men det hjælper mig jo ikke rigtigt når det ikke er klar og færdigudviklet :)

Fra Herfølge
Tilmeldt 30. Nov 12
Fra  Lit Trading Skrevet kl. 18:51

Jeg søger stadig løsninger, der er nævnt nogen stykker i denne tråd, men jeg har ikke fundet det jeg skal bruge endnu, så flere anbefalinger modtages gerne :)

Og vil også gerne høre om erfaringer med golden Planets løsninger ??

cloudsprout virker som et okay system, når det engang er færdigt, kan vist ikke bruge de til ret meget lige nu :)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 18:53

Lit:
Men det hjælper mig jo ikke rigtigt når det ikke er klar og færdigudviklet :)

Perfekt! Det er jeg glad for at hører.

Lit:
Ja det ligner jo noget selv jeg burde kunne finde ud af *G*...

Det kan jeg godt se, man hvis du kan vente så er det højest sandsynligt fikset til næste lørdag.

CloudSprout er sådan set stabil og færdig, og kører idag over 100 sites og shops. Der hvor der er mangler, er på kom-i-gang oplevelsen.

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)