Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil have mig en af de der smartfåuns. Hvilken?

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså jeg vil helt klart sige at fleksibilitet og muligheder vægter højere end design for mig, så jeg har nok allerede nu så småt udelukket iPhones. Men jeg vil da tage dit råd til mig Carsten, og så ellers arrangere en familieudflugt med jeg, mig selv og undertegnet, og tage en tur i Bilka, Elgiganten eller hvad jeg/vi nu bliver enige om :-)!

Tak igen i øvrigt, for jeres gode svar.

- Mads

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 06:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Forsikring & Pris:
Det ved jeg godt, det var det altså også fra min side:-) Hvor arbejder du med mobilteknologi?

Jeg bor og arbejder i Silicon Valley, verdenens IT centrum. Midt imellem virksomheder som ebay, Apple, Google, Facebook, LinkedIn, HP, Intel, Netflix etc. Jeg var ugens IT profil på Version2 for noget tid siden, se her.

Mvh Carsten

Tilmeldt 28. Jan 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Lund & Mundt IVS Skrevet kl. 10:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Med både samsung galaxy og Iphone i nakken, ville jeg gå efter Nokia Lumia 920... Windows 8 virker ret fedt, i sær på mobilos. Deres App store er ikke så stor endnu, men de gængse apps er kommet til sociale medier og andre "nødvendige" apps og der kommer selvfølgelig hele tiden nye til. Man må jo ikke glemme hvor tom Apples egen App store var, dengang de først lige åbnede biksen.

Desuden kan du lige se denne youtube video af Nokia lumia 920, hvor den bl.a. bliver brugt som hammer.. Vel at mærke uden at den går i stykker. " title="youtube">

Selv er jeg på en Nokia, så snart jeg er kommet over den mindre økonomiske katastrofe, lukningen af den en virksomhed forsager.

/K

" title="youtube">

" title="youtube">

" title="youtube">

" title="youtube">

" title="youtube">

">

">

">

www.kennethmundt.com

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)