Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på vores webshop - Version 2

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Svendborg
Tilmeldt 2. Feb 12
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Flot side. Meget overskuelig og brugervenlig. Jeg synes dog, at den lyserøde farve er meget gennemtrængende. Savner at designet bliver brudt en smule, f.eks. med grønne knapper, der også bør konvertere bedre. 

Mange af formuleringerne på siden er meget vage, og der spilles meget til følelser. Jeg står helt af på det punkt, men jeg er også mand. Eks. står der noget om "at blive en chipiii" - Hvad er det?

God adventssøndag!

Fra Ishøj
Tilmeldt 21. Nov 12
Indlæg ialt: 130
Fra  Chipii Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jaes,

Tak for din feedback.

Sitet var meget lyserød, men så har vi derefter prøvet at variere det mellem sort og lyserød, men du synes at der stadig for meget lyserød??

Mht blive at en Chipii er noget vi er igang med at udvikle, og er ikke færdig endnu. Det er meningen at vi skal skabe et univers, hvor vores kunder skal have nogle oplevelser, og føle sig speciel i at være en del af os. Tænk bare på Amino. Alle er en Amino herinde :)

Vores næste store projekt er at Google optimere vores webshop. Og det kræver MEGET hårdt arbejde ..

www.chipii.dk - Billige smykker til piger og kvinder online

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Det ser markant bedre ud, nu ser det faktisk ret flot ud.

Jeg må indrømme, sådan som jeres webshop så ud før, der kunne jeg aldrig finde på at handle hos jer.

Fra Ishøj
Tilmeldt 21. Nov 12
Indlæg ialt: 130
Fra  Chipii Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lea,

Tusind tak for dine feedback, uden dem ville vi aldrig have nået så langt :)

Vi mangler stadig mange ting som skal rettes, skiftes og tilføjes. Dem vil vi tage løbende, da vi mener at fundamentet er næsten 90% på plads.

www.chipii.dk - Billige smykker til piger og kvinder online

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)