Hej Amino'er, Amino er virkelig en fantastisk forum med fantastiske bruger. Hvorfor? Fordi vi har d. 3/12 skrevet herinde og bad om feedback. Vi fik rigtig mange og gode feedback + kritik, og har siden arbejdet ihærdet med al de kritik vi havde fået. Siden hen har vi ændret en del, og vores webshop har nærmest ændret sig 180 grader, og takker alle amino'er som har hjulpet os på vej... TUSIND TAK! Nu er turen kommet til at vi igen vil be' om feedback + kritik af vores webshop. Vi ønsker feedback især af disse punkter: - Hvordan er layoutet? (Farver, opstilling mv) - Hvad mangler vi på vores webshop ? (Kan være alt fra funktioner til tekster mv) - Hvordan er vores check out system (Vi har åbnet for test køb)? - Hvad skal der for at vi kan eksplodere webshoppen med salg, omdømme mv.. - Andre ting som du synes der skal til ? Alt feedback og kritik er mere end velkommen, både positivt og negativt, gode råd, eller hvad i nu kan komme med! Ser frem til at høre jeres gode og konstruktive tilbagemeldinger til vores webshop som kan besøges via denne link |
Umiddelbart synes jeg, at det virker useriøst, at helt nye varer er "på tilbud". Det virker mere som om, at de først prissættes til den vejledende pris for derefter at blive nedsat til det, I egentlig gerne vil sælge det til uden at det reelt er "på tilbud". :)
Ja, det er ganske enkelt ikke lykkes mig at finde et eneste produkt, der ikke er "på tilbud". Er det overhoved lovligt, at produkter hele tiden er på tilbud, da det jo i stedet bliver normalprisen?
Og så kan det da godt være, at det bare er fordi jeg er en mand, men uha hvor er jeres "om os" side lidt... kvalmefrembringene. Beklager, men ja jeg synes det er for meget af det sukkersøde og gentagelser af samme. :)
Farverne er jeg heller ikke vilde med. Ikke så meget at det er "tøsefarver", men jeg synes den ... ja hvad pokker er det? Fersken/lyserøde agtige farve er lidt utydelig at læse. Den er ikke særlig skarp. Og den violette/pink farve (brugt til menuen og LÆG I KURV knapperne) synes jeg er for skarp og fjerner fokus på den mere vigtige tekst. I mine øjne gør farvevalget, at det virker mindre professionelt.
Du har ingen produkter liggende i "Halskæder", "Ringe" og "Øreringe", selvom det ellers ser sådan ud på forsiden. :)