Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på vores webshop - Version 2

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Ishøj
Tilmeldt 21. Nov 12
Indlæg ialt: 130
Fra  Chipii Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Vores webshop kan ses HER 

Amino er virkelig en fantastisk forum med fantastiske bruger. Hvorfor?

Fordi vi har d. 3/12 skrevet herinde og bad om feedback. Vi fik rigtig mange og gode feedback + kritik, og har siden arbejdet ihærdet med al de kritik vi havde fået. Siden hen har vi ændret en del, og vores webshop har nærmest ændret sig 180 grader, og takker alle amino'er som har hjulpet os på vej... TUSIND TAK! 

Nu er turen kommet til at vi igen vil be' om feedback + kritik af vores webshop. Vi ønsker feedback især af disse punkter:

- Hvordan er layoutet? (Farver, opstilling mv)

- Hvad mangler vi på vores webshop ? (Kan være alt fra funktioner til tekster mv)

- Hvordan er vores check out system (Vi har åbnet for test køb)?

- Hvad skal der for at vi kan eksplodere webshoppen med salg, omdømme mv..

- Andre ting som du synes der skal til ?

Alt feedback og kritik er mere end velkommen, både positivt og negativt, gode råd, eller hvad i nu kan komme med!

Ser frem til at høre jeres gode og konstruktive tilbagemeldinger til vores webshop som kan besøges via denne link

www.chipii.dk - Billige smykker til piger og kvinder online

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 17:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Umiddelbart synes jeg, at det virker useriøst, at helt nye varer er "på tilbud". Det virker mere som om, at de først prissættes til den vejledende pris for derefter at blive nedsat til det, I egentlig gerne vil sælge det til uden at det reelt er "på tilbud". :)
Ja, det er ganske enkelt ikke lykkes mig at finde et eneste produkt, der ikke er "på tilbud". Er det overhoved lovligt, at produkter hele tiden er på tilbud, da det jo i stedet bliver normalprisen?

Og så kan det da godt være, at det bare er fordi jeg er en mand, men uha hvor er jeres "om os" side lidt... kvalmefrembringene. Beklager, men ja jeg synes det er for meget af det sukkersøde og gentagelser af samme. :)

Farverne er jeg heller ikke vilde med. Ikke så meget at det er "tøsefarver", men jeg synes den ... ja hvad pokker er det? Fersken/lyserøde agtige farve er lidt utydelig at læse. Den er ikke særlig skarp. Og den violette/pink farve (brugt til menuen og LÆG I KURV knapperne) synes jeg er for skarp og fjerner fokus på den mere vigtige tekst. I mine øjne gør farvevalget, at det virker mindre professionelt.

Du har ingen produkter liggende i "Halskæder", "Ringe" og "Øreringe", selvom det ellers ser sådan ud på forsiden. :)

Fra Ishøj
Tilmeldt 21. Nov 12
Fra  Chipii Skrevet kl. 19:22

Hej MSkovmose,

Tak for din kritik,

Du skal ikke tage dig af vores priser. De er ikke helt fastsat endnu. Vi er mere interesseret i selv webshoppens funktionalitet, layout, brugervenlighed mv.

Hvis du synes at farvevalgt er fuldstændig forkert, så vil vi meget gerne høre hvad det ellers kunne være? Før var det ren sort, men vi så ændret det hele om til pink da man skal vide at man er havnet hos en pige univers.

Det er først gang at vi hører, at teksterne er for utydelige. Det er meningen at de ikke skal irritere / belaste øjnene, og derfor har farvevalget været meget gennemsigtig farve, men stadig tydelig nok til at kunne læse. Hvordan oplever i andre det ?

Der er masser af varer under "Halskæder", "Ringe", "Ørering", og "Armbånd" .. Prøv evt. at klikke igen :))

Mvh

Chipii

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 19:30

ChipiiDK:
Der er masser af varer under "Halskæder", "Ringe", "Ørering", og "Armbånd" .. Prøv evt. at klikke igen :))

Der var ingen varer under Halskæder, Ringe og Øreringe, da jeg var inde på siden første gang. Der var varer under Armbånd dog.

Lige nu er der varer under Halskæde og Ringe - men ikke under Armbånd og Øreringe.

http://www.skovmose.net/temp/chipii.jpg

Det jeg mente med den utydelige tekst var, at det ikke er noget, der springer i øjnene på mig. Ikke noget man lige bemærker sådan lige med det samme. Kræver lige en anelse mere fokus at få stillet ind på, hvad der står. Eller også er det bare mine øjne, der skranter.

Angående den pinke farve ville en lidt mere dæmpet pink ville være bedre... men nu siger du jo også selv, at det er en kvindes univers. Og jeg tror da også hurtigt at mændene bliver skræmt ud af den. De finder nok et andet sted at købe en gave til din kæreste/kone så. :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:30

et større ville klart sælge din side bedre

pris garanti klart bedre end tilbud , det giver langt mere troværdighed

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 19:38

"Med henvisning til bekendtgørelse af lov om ophavsret, forbeholder Chipii.dk sig eneretten til brug af alle billeder. "

Jeg genkender ellers flere af billederne fra produkter på Aliexpress.com :)

Fra Ishøj
Tilmeldt 21. Nov 12
Fra  Chipii Skrevet kl. 19:41

Hej MSkovmose,

Det var da meget mærkeligt at du oplever det med at der mangler varer under kategorierne. Det har vi nemlig aldrig selv oplevet, eller har fået en feedback om. 

Er der nogen andre herinde som kan be- & afkræfte om de kan se varer eller ej ind under kategorierne?

Det er jo netop det at teksten ikke skal springe i øjnene, da mange får trætte øjne. Det er netop meningen at man skal kunne læse dem ved at fokusere på dem. 

Ja, du har ret i at mændene vil blive skræmt væk. Vi skulle nemlig ramme vores målgruppe som primært er kvinder. Hvis vi pludselig begynder at lave en unisex site, så kan vi ikke positionere os og heller ikke ramme vores målgruppe præcist. Så bliver ligesom midt imellem.

Der er en huskeregel om at 1 ulempe, ødelægger 10 fordele.

Hvad er de væsentligste ulemper ved webshoppen som kan ødelægge de 10 fordele? Og hvad kan der gøres ved dette for at rette op på det ?

Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 20:20

Ang jeres lille fugl har i købt det design for jeg har set en del af samme ligende slags rundt omkring. Ser godt ud i mine øjne ellers :-)

Where there is harmony, there is victory :) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:22

Nu er det nok en lidt mindre del af det, men jeg synes at foden på webshoppen virker for lang. 
De ting der står under "Min Konto" kunne sagtens gå ind under én knap istedet for de 9 knapper der nu er.
Det der står under "Oplysninger", fordel dem på to kolonner, så den ikke bliver så lang.

Jeg synes personligt ikke, at en webshop professionel ud når foden ser så lang ud, og at der er 10 sider under en overskrift, Derudover synes jeg ikke at lyserød (selvom det er min yndlings farve) er en særlig professionel farve at anvende til en webshop. Altså, det er ikke fordi jeg mener at man overhovedet ikke må bruge lyserød, men når det er tema-farven så synes jeg at det bliver for useriøst og udstråler en masse tøsefnidderfnadder.

Det koncept i har med at være en ChiPii, det synes jeg helt ærligt er ret useriøst, men hvis det fungere for jer, så er det jo bare fint..

Ud over det, så synes jeg at der er nogle vild flotte smykker, så på det punkt står i rigtig godt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:27

Men, på anden side, så giver den lyserøde farve webshoppen en mere tøset personlighed, men man skal bare passe på, med at det ikke bliver for tøset :)

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)