Et større af hvad ? Undskyld men det forstod vi ikke lige helt..
Vi kan ikke give prisgaranti på produkter. Det forpligter os i at vi er den billigste, og må hele tiden holde øje med priser fra andre konkurrenter mv.
www.chipii.dk - Billige smykker til piger og kvinder online
Et større af hvad ? Undskyld men det forstod vi ikke lige helt..
Vi kan ikke give prisgaranti på produkter. Det forpligter os i at vi er den billigste, og må hele tiden holde øje med priser fra andre konkurrenter mv.
jeg ser da flere hjemmesider der tilbyder pris garanti .
et større logo øverste på siden savner jeg , det nuværende fylder meget lidt ud i toppen af hjemmesiden
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Hvilken farve synes du vi skal så ændre vores tema til ? Det var før Sort/Gråt, men nu er det ændret til lyserød for det meste, hvilke indikerer at det henvender sig primært til piger / kvinder ?
Konceptet mht Chipii skal videreudvikles, det hele er ikke på plads endnu...
Førstehåndsindtrykket er altid godt, og da jeg kom ind på den troede jeg at jeg var havnet i et Hello Kitty / Barbie univers (ikke noget ondt) ;-) Ved godt, at hjemmesiden skal udstråle, at den er henvendt til den kvindelige del af befolkningen :-) Ser at andre har skrevet nogenlunde det samme, men det er jo muligt, at vælge farver hvori man stadig tænker pige univers, dog uden for meget "gøjl", her ville jeg måske sige en generel layout ændring, med en blød rød farve måske? Generelt når jeg kigger på farvetemaet som det ser ud nu, så bliver jeg ved med at sidde og knibe øjnene sammen, fordi jeg simpelthen har svært ved at se hvad der står :-) Generelt så vil man gerne sidde i et afslappet miljø når man bestiller på nettet, man skal tydeligt kunne se hvad der står overalt, og man skal føle sig hjemme, dem der er over 18 år, vil aldrig føle sig hjemme i det univers der, er ked af at sige det.
Positivt, så er det dejligt at se i skilter tydeligt med betalingsformer i bunden af siden ;-)
Jeg synes det kunne være en god idé at ændre temafarverne til enten sort/lyserød eller mørkegrå/lyserød, eller evt. alle tre farver. Kommer an på hvad I kan få til at fungere bedst i forhold til layoutet og opsætningen på webshoppen.
Nu er der efterhånden ret mange som har kritiseret vores valg af farvetema, så nu har vi igen ændret det om til svag sort farver og har stadig beholdt pink nogle steder. Hvordan ser det ud nu? Synes du vi skal ændre flere farver, og evt hvor?
Ser meget bedre ud med den sort, sidder ikke og kniber øjnene sammen for at læse tingene :-) Dog ved jeg stadig ikke med den lyserøde "Læg i Kurv" links'ne, der er stadig noget der irritere mig ved dem, evt. prøvet at lave en form for "kant" rundt om selve teksten inden i knappen? Tror det ville gøre det nemmere at lære :-)