Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedst og billigst (a-kasse og fagforening)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er bedst, hvad er billigst og er der en man fortrækker frem for den anden? Fagforening delen vægter ikke lige så højt som a-kasse delen. Jeg er selvstændig og det er bi-erhverv.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46611
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:37

ASE og DANA spinger vel i øjet - men i alle fald er det afgørende, at du, hvis du har CVR, gør din fagforening klart opmærksom på, at du driver selvstændig virksomhed ved siden whatever du laver, så du ikke risikere nej til støtte, fordi du har haft CVR

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Odense C
Tilmeldt 5. Dec 12
Indlæg ialt: 177
Fra  Free Media Skrevet kl. 14:01

Jeg er også super tilfreds med ASE, der får du noget for pengene :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jan 10
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 14:04

Jeg ved godt dit spørgsmål lyder på det billigeste, vil dog lige fortælle jeg har HK og er fuldt ud tilfreds.

I tidernes morgen da jeg også ansøgte om at blive selvstændig som bi-beskæftigelse var det ingen problem at blive godkendt og tog kun 2 uger. :-)

Mvh Nicklas Østergaard

www.NordicMarketing.dk

Fra Aabenraa
Tilmeldt 14. Apr 12
Indlæg ialt: 273
Fra  Duet IT Skrevet kl. 14:38

Vi deler kontorer med Det Faglige Hus, og udover at være nogle fantastisk søde mennesker, så lader det til at være en organisation som folk generelt er tilfredse med. Og så er de også upolitiske, hvilket det dog naturligvis er individuelt om man ser som en fordel.

Og så tror jeg faktisk, uden at være sikkert, at de er blandt de absolut billigste i Danmark. Fagforening/A-kasse koster 524 kroner pr. måned, mens fx Krifa der ellers bryster sig af at være billige, koster omkring 600 kr/md.

De har også et tilbud til selvstændige, som jeg dog ikke lige kan huske i detaljer. Smile

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)