Hvad er bedst, hvad er billigst og er der en man fortrækker frem for den anden? Fagforening delen vægter ikke lige så højt som a-kasse delen. Jeg er selvstændig og det er bi-erhverv.
ASE og DANA spinger vel i øjet - men i alle fald er det afgørende, at du, hvis du har CVR, gør din fagforening klart opmærksom på, at du driver selvstændig virksomhed ved siden whatever du laver, så du ikke risikere nej til støtte, fordi du har haft CVR
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Vi deler kontorer med Det Faglige Hus, og udover at være nogle fantastisk søde mennesker, så lader det til at være en organisation som folk generelt er tilfredse med. Og så er de også upolitiske, hvilket det dog naturligvis er individuelt om man ser som en fordel.
Og så tror jeg faktisk, uden at være sikkert, at de er blandt de absolut billigste i Danmark. Fagforening/A-kasse koster 524 kroner pr. måned, mens fx Krifa der ellers bryster sig af at være billige, koster omkring 600 kr/md.
De har også et tilbud til selvstændige, som jeg dog ikke lige kan huske i detaljer.