Jeg tog lige et eksempel 'Cirkus Revyen 2012' - Her er en af priserne forkert. - Og man skal alligevel ind begge steder, for hvad er deres fragtpris?
Når nu jeg tænker efter, så køber jeg faktisk en del Bluray over nettet. Og jeg vil sige, at uden en total pris, så mener jeg ikke jeg ville benytte din side. - Og ja, det er ikke let, for hvad nu hvis man køber flere? Rabatter?
Min pointe er bare, at det vist bliver MEGET vanskeligt at lave det du skriver du gerne vil levere.
Udemærket enkelt design. - Man må håbe dine kunder er lidt så glade for Marvel som du er (topbilledet) - Måske det skulle skifte??
Du har fuldstændig ret mht. fragt priserne - Det sætter vi på så hurtigt som muligt! Mængderabat er ikke umiddelbart noget vi kan se i de feeds vi har, så det må vi udelade for nu.
Topbilledet er hermed skiftet :)
Mht. prisen der ikke passer - Vi opdatere priser hver nat. Hvis butikken vælger at ændre prisen vil det først fremgå dagen efter hos os. Hvis de skriver en forkert pris i deres feed, tja, det kan vi desværre ikke gøre så meget ved, andet end at klage.
Mht. prisen der ikke passer - Vi opdatere priser hver nat. Hvis butikken vælger at ændre prisen vil det først fremgå dagen efter hos os. Hvis de skriver en forkert pris i deres feed, tja, det kan vi desværre ikke gøre så meget ved, andet end at klage.
Hvorfor kun hver nat? Hvorfor ikke hver time? - Faktum er formentlig, at det incl. indlæsning af feeds tager et sted mellem 2 og 3 sekunder at opdatere jeres priser.
Resultatet for mig som kunde er, at jeg ikke kan stole på jer som udbyder - Jeg risikerer altså at købe filmen dyrere end nødvendigt hvis jeg følger jeres anvisninger.
Topbilledet.... Jeg mente nu at det skulle skifte for hver side visning. :-) - Så du med det rammer en større målgruppe.
Hvorfor kun hver nat? Hvorfor ikke hver time? - Faktum er formentlig, at det incl. indlæsning af feeds tager et sted mellem 2 og 3 sekunder at opdatere jeres priser.
Resultatet for mig som kunde er, at jeg ikke kan stole på jer som udbyder - Jeg risikerer altså at købe filmen dyrere end nødvendigt hvis jeg følger jeres anvisninger.
Topbilledet.... Jeg mente nu at det skulle skifte for hver side visning. :-) - Så du med det rammer en større målgruppe.
Vores feeds bliver kun opdateret en gang i døgnet(Hos feed udbyderen), sådan fungere det også hos f.eks kelkoo. Så sådan er gamet desværre.
Mht. topbilledet, så vil jeg se om det kan være muligt at få noget autogeneret grafik ind, evt. de mest besøgte film eller lign.
Det med prisen. Det betyder jo bare for mig, at jeg ikke kan regne med, at den pris du præcenterer som den bedste faktisk også ER den bedste. - Og så kan jeg jo ikke rigtig bruge din side til noget.
Dette skal ikke som sådan opfattes som kritik. - Jeg prøver at sætte mig ind i, hvad jeg ville gøre som forbruger. - Og der må jeg sige, at var jeg kommet til en side som din, og havde set den med Cirkusrevyen, så var jeg ikke kommet igen.
Jeg forstår udmærket at du er underlagt de feeds du får. - Men måske kan du finde på noget andet? - Ellers må du jo have fat i leverandørerne?! - Når jeg laver feeds, så trækkes de direkte fra databasen, så de er altid opdaterede, uanset hvor ofte en partner trækker dem. - Måske skulle du bruge det samme?
Jeg forstår udmærket at du er underlagt de feeds du får. - Men måske kan du finde på noget andet? - Ellers må du jo have fat i leverandørerne?! - Når jeg laver feeds, så trækkes de direkte fra databasen, så de er altid opdaterede, uanset hvor ofte en partner trækker dem. - Måske skulle du bruge det samme?
Problemet ligger hos de affiliate netværk, som udbyder disse feed aftaler. Men du har ret, dem kan man måske tage fat i - Jeg kan ihvertfald sagtens hive dem hver time, hvis det skulle være det.