Hej venner! I et forsøg på at lave en generisk og dynamisk affiliate side, som benytter sig af feeds som automatisk opdateres og dermed gør siden fuld-automatisk, er jeg kommet frem til et resultat som kan ses her: http://blurayfilm.dk Det eneste som ikke er færdigt rent frontend mæssigt, er informationsfeltet i bunden af en produktside, som evt. skal hente info fra imdb eller wikipedia(Skal lige ha kigget på rettigheder i forbindelse med dette). Det ville glæde mig rigtig meget hvis i gode sjæle, ville komme med en masse kritik og påpege de fejl som jeg har overset. Især i forhold til SEO og brugervenlighed. Det er lykkedes at få optimeret siden så meget at den nu loader på under sekund. Jeg er dog klar over at der stadig kan ryddes lidt op i CSS'en, samt benyttes et CDN til at levere statiske filer. Tak fordi du tog din tid til at læse dette og jeg håber at du vil give mig et par fif med på vejen :) Glædelig jul! Simon Thomassen |
der mangler andet på siden end bare feeds på siden
mangler social medier facebook , twitter og google seo fordel og folk anbefaler jer.
bloggen omkring nyheder i jeres branchen skaber også indhold på jeres side
give karakter til produkter stjerner god ide så ved man hvad folk mener om produkterne
om jer siden hvor er den , en side hvor står om forfatter bag siden og hvad er formålet med siden og hvad vil der ske i løbende med siden en klar fordel det står på siden.