Jeg har for et par måneder siden startet en konsulentvirksomhed (ØkonomiEksperten.dk) som tilbyder hjælp med privatøkonomien. Mit varemærke er OVERBLIK og arbejder i øvrigt med emner som: et økonomitjek, dit personlige budget, store forandringer i dit liv, efterløn & pension, formuens placering, lån og låneomlægning.
Jeg har en hjemmeside men antal henvendelser derigennem er meget begrænsede.
Ideer til hvordan jeg kommer i kantakt med kunderne modtages gerne.
Jeg er overbevist om, at der er mange (unge som gamle) der kunne bruge en seriøs hjælp vedr. deres økonomi.
Hej Ulrik, For at kunne hjælpe bedst mulig, så har jeg lige et spørgsmål der forhåbentlig uddyber overstående. - Hvad er forskellen på det produkt du tilbyder kontra vores bankrådgivere der også hjælper unge som gamle med at have styr på sin økonomi, budget osv, gratis?
Hav en god dag.
Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk
Desuden tror jeg det vil være en rigtig god ide at gøre noget meget anderledes på det punkt. Husk på de kunder som du prøver at få fat i er ikke rationelt tænkene og eventuelt ikke ansvarsbevidste, derfor vil dine professionelle / undskyld, måske lidt tørre hjemmeside overhoved ikke appellere til dem.
Istedet så prøv at lav f.eks. en lille video, nu her er bare en ide; En vild fest, folk der vælter rundt, folk der sover på skolebænken, folk der har det fedt, nyder livet og udstråler at have gang i den.
Slutteligt en tekst som; Livet er fedt og skal nydes, lad os derfor have styr på din økonomi for dig. Økonomieksperten.dk
Sådan tror jeg du kan appellere mere til netop dit publikum.
Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk
skriv mere på hjemmesiden hvad du tilbyder lav en grundige beskrivelsen med flere undersider og blogs løs om nyheder og din viden på siden vis du er den bedst på din hjemmeside
få en video på siden der forklare hvad der sker ved mødet og hvad laver efterfølgende , det betyder mere seo til siden og forklare jeres produkt bedre.
få jeres cvr nummer på kontakt siden og i fodnoten på siden det styrker sidens troværdighed.
social medier få der google plus , facebook , twitter på siden kunder der anbefaler jer der kan betyde meget i folk vælger jer og det betyder også meget i seo .
der er nul back links til siden ifølge denne her service http://www.majesticseo.com/reports/site-explorer?folder=&q=http%3A%2F%2F%C3%B8konomieksperten.dk&IndexDataSource=F
Der er mange dygtige bankrådgivere i Danmark og hvis man er heldig at have en af disse har mit firma ikke den helt store beriettigelse.
Og dog, bankrådgiverne er pressede på tid, de er ikke så gode til at give folk et overblik og så er de sælgere, d.v.s. de får ofte bonus afhængig af hvor meget de har solgt.
Jeg er uvildig, har OVERBLIK som mit varemærke og har bygget modeller der nettop giver kunderne et overblik ikke bare i år 1 men i en årrække (f.eks. 20 år hvis det er efterløn og pension jeg hjælper med