Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stinker min tilmeldingsknap?

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er fuldstændig enig med Jacob omkring den røde farve. Ikke fordi der er noget galt med rød, heller ikke som call to action, men fordi den matcher for godt med det øvrige design og dermed "falder ind i det". Jeg tænker ikke "hov der er en knap", men registrerer faktisk kun noget tekst indrammet af rødt, men da der er så meget andet rødt på din side, så er dette nok ikke særligt vigtigt.

Men en fin side er det Yes

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 08:46

T-Nielsen

Jeg kan godt se hvad I mener med knappens farve, og sidder og tænker på - hvad filen gør jeg så lige.
Det er ikke nok, at jeg synes det ser pænt ud, uden klik dør jeg af sult.

Min tanke har været, at kørekort ikke er impulskøb hvor det handler om at få folk til at klikke i en fart, og tænke bagefter. Jeg har tænkt, at knappen skal være til stede hele tiden, og være nem at finde for en som ønsker at finde den.  Og - -  jeg sidder altså ikke og kæmper for at have ret - jeg kan ikke leve af at have ret. Mine spørgsmål er ægte, og jeg ønsker rent faktisk Jeres øjne og efterfølgende gode tips. 

T-Nielsen:
Men en fin side er det Yes

Det er da dejligt at du synes det :-)

Tilmeldt 9. May 11
Skrevet kl. 09:14

Hej Lone, jeg kan godt se hvor du vil hen med dine valg, og synes du er på helt rette vej (min tilkendegivelse var mere møntet på BPJs indlæg i tråden)

Jeg synes faktisk på ingen måde din knap stinker. Og jeg kan godt lide din brug af grafiske elementer såsom taleboblen.

Hvis jeg skulle foreslå en ændring som ikke er for radikal, ville det være at flytte den nederste store firkant med rød indramning op over den røde knap, og på den røde knap kun have teksten "Tilmeld mig!" eller "Ja tak meld mig til!" eller noget i den stil, og ihvertfald helt sløjfe "spar 2000" på den knap.

På den måde kan du faktisk godt bibeholde den røde farve på alle elementerne, uden at jeg tror det går ud over klikkene. Da det røde element kommer til at stå imellem de to hvide elementer, vil det skille sig mere ud. Og med mindre tekst på knappen, kan du gøre tekststørrelsen større og derved få den til at skille sig ud.

Det var hvad jeg lige kunne komme på :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 09:36

Haha - det er sjovt -  Som du foreslår det, så knapværket ud indtil i aftes, hvor jeg forsøgte at være smart :-)

Selv kunne jeg også bedre lide det, som det var før.

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 09:42

Nu er jeg hvor jeg var før jeg begyndte at pille Stick out tongue

Tilmeldt 9. May 11
Skrevet kl. 09:51

Lone Ginnerup:
Nu er jeg hvor jeg var før jeg begyndte at pille Stick out tongue