Den røde farve har jeg normalt holdt mig fra - indtil en sagklog sagde at der var tests der viste at rødt i den grad kan virke godt. Selv har jeg ikke nogen som helst sagklogskab på området - jeg synes bare den er pæn
Du må bare ALDRIG blande rød med blå, dog ville jeg aldrig selv lave en website eller webshop i rød, med mindre vi snakker noget pikant eller ferrari, men igen, det er jo en smagsag.
Har du forresten tænkt over at din headerslider er meget stor og meget tom? :)
Jeg kan sagtens læse mig til, at folk har forskellige holdninger - but again, why repair it, if it ain't broken?
@ Jacob> Med al respekt for din erfaring, vurdering og meninger: Forbedringer, nytænkning og second opinions skader ikke, at der så kan være en del af dem er jo så en anden snak :)
Rød er en stærk og kraftfuld farve at lege med. Alene det at min side åbenbart fremstår som rød siger noget. Siden er hvid/sort og med et par røde småting på. Min bil er hvid med sort logo og en rød streg, og alligevel er det den røde farve folk husker.
Grundfarver som Rød, blå, grøn er meget stærke farver på en webshop, website.
Du skriver:
Lone Ginnerup:
Min bil er hvid med sort logo og en rød streg, og alligevel er det den røde farve folk husker
Helt korrekt.
Hvad vil du huske bedst i et nyhedsindslag i nyhederne på f.eks TV2 der omhandler en bombesprængning i eks. afganistans hovestad? At folk løber rund som hovedløse høns eller at en enkelt er smurt ind i blod?
Måske et lidt stærkt billede jeg prøver at tegne og padon for det, men sandheden er, at du vil huske det sidste.
BPJ - Der er intet tilfældigt ved valget af farver hos mig, så det var bare en konstatering af hvor stærk rød farve er. Jeg gør intet for at gemme mig i gadebilledet