Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stinker min tilmeldingsknap?

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Den røde farve har jeg normalt holdt mig fra - indtil en sagklog sagde at der var tests der viste at rødt i den grad kan virke godt. Selv har jeg ikke nogen som helst sagklogskab på området - jeg synes bare den er pæn Geeked

Fra Fredericia
Tilmeldt 22. Oct 12
Indlæg ialt: 70
Fra  Bitshop.dk Skrevet kl. 23:52

Du må bare ALDRIG blande rød med blå, dog ville jeg aldrig selv lave en website eller webshop i rød, med mindre vi snakker noget pikant eller ferrari, men igen, det er jo en smagsag.

Har du forresten tænkt over at din headerslider er meget stor og meget tom? :)

Just my 50 øre...

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 23:54

BPJ:

@ Jacob...Rød, det kommer vel an på så meget...

Simon her, har fat i noget, læs lidt op på det: http://www.simonsiger.dk/affiliate-marketing/farvepsykologi-til-dit-affiliate-website/ dog er jeg ikke helt enig med ham omrking orange. 

Selvom folk kan mene og spå om mange ting, så fastholder jeg min vurdering udfra mine erfaring med splittest :-)

Jeg kan sagtens læse mig til, at folk har forskellige holdninger - but again, why repair it, if it ain't broken?
http://unbounce.com/conversion-rate-optimization/your-call-to-action-is-lame-here-are-10-examples-to-help-you-fix-it/

http://www.hongkiat.com/blog/call-to-action-buttons-guidelines-best-practices-and-examples/

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 23:56

BPJ:
Du må bare ALDRIG blande rød med blå

Synes du jeg gør det?

Fra Fredericia
Tilmeldt 22. Oct 12
Fra  Bitshop.dk Skrevet kl. 00:00

Jeg kan sagtens læse mig til, at folk har forskellige holdninger - but again, why repair it, if it ain't broken?

@ Jacob> Med al respekt for din erfaring, vurdering og meninger: Forbedringer, nytænkning og second opinions skader ikke, at der så kan være en del af dem er jo så en anden snak :)

Fra Fredericia
Tilmeldt 22. Oct 12
Fra  Bitshop.dk Skrevet kl. 00:03

Lone Ginnerup:
Synes du jeg gør det?

@ Lone: Nej, det var bare en lille ting. Så snart jeg ser en "rød" website, så kigger jeg efter det blå, en gammel miljøskade :))

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 00:13

Rød er en stærk og kraftfuld farve at lege med. Alene det at min side åbenbart fremstår som rød siger noget. Siden er hvid/sort og med et par røde småting på. Min bil er hvid med sort logo og en rød streg, og alligevel er det den røde farve folk husker.

Fra Fredericia
Tilmeldt 22. Oct 12
Fra  Bitshop.dk Skrevet kl. 00:23

Lone Ginnerup:
Rød er en stærk og kraftfuld farve at lege med

Du skriver det selv så korrekt lige dér. :)

Grundfarver som Rød, blå, grøn er meget stærke farver på en webshop, website.

Du skriver:

Lone Ginnerup:
Min bil er hvid med sort logo og en rød streg, og alligevel er det den røde farve folk husker

Helt korrekt.

Hvad vil du huske bedst i et nyhedsindslag i nyhederne på f.eks TV2 der omhandler en bombesprængning i eks. afganistans hovestad? At folk løber rund som hovedløse høns eller at en enkelt er smurt ind i blod?

Måske et lidt stærkt billede jeg prøver at tegne og padon for det, men sandheden er, at du vil huske det sidste.

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 00:33

BPJ - Der er intet tilfældigt ved valget af farver hos mig, så det var bare en konstatering af hvor stærk rød farve er. Jeg gør intet for at gemme mig i gadebilledet Big Smile

Fra Fredericia
Tilmeldt 22. Oct 12
Fra  Bitshop.dk Skrevet kl. 00:36

Hehe, godt ord igen Smile

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)