Dette er egentlig ret simpelt. Kig på linket forneden, og vurder om de produkter kan få succes på det danske/skandinaviske marked. Kort sagt.. er det noget du selv ville købe, eller synes ser meget lækkert ud?
I min iver for at få mit indlæg lagt op, glemte jeg da lige nogle basale informationer. Det er produkter af italiensk design. Det er designet og lavet i Italien, i en by nær Torino. Priserne på produktet er i lejet 1.000 til på den anden side af 2.000.
Vil meget gerne høre hvad I tænker om produktet. Jeg er selv helt vild med designet, spørgsmålet er så bare om folk er enige. Jeg hilser jeres uforbeholden mening velkommen!
Jeg synes de produkter er super flotte. Jeg holder mig mest til produkterne i starten. Da jeg synes de sidste ting, hjørne/sidebord bliver for italiensk til mig. Reolen som hænger oven over brændeovnen den sorte, den mener jeg ligner noget der har vundet en pris sidste år. Uden at hænge mig op på set- så mener jeg at have læst det i BoligMagasinet /-)
Super fedt du kan lide dem. Indtil videre har jeg kun hørt positive tilbagemeldinger. Synes det er utrolig lækkert design. Ja, det specielle bord er decideret grimt, efter min smag. Om den har vundet en pris, tør jeg ikke sige. Men det kan vel undersøges?
Ja, jeg er midt i overvejelserne om at få agenturet, hvis det kan lade sig gøre. Jeg skulle bare høre folks reaktioner på produkterne, om det er noget danskerne kan tage til sig. 3 ud af 3 er positivt stemte.
hvor meget koster varen , det betyder meget i hvert fald jeg vil købe og sikkert flere andre
vis har vundet priser disse her design møbler og er i den dyrere enden , så er det en lille målgruppe du skal ramme overklassen og dem er der ikke vildt mange af på amino.dk da vi er iværksættere i start fasen mange af os her på amino.dk
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Tak for din respons. Priserne vil afhængigt af hvilket af produkterne vi snakker om, ligge på et prisleje på 1000 kr,- til lige på den anden side af 2000 kr,-. For lige at slå fast, så ved jeg ikke om produkterne har vundet nogle priser. Det var bare Steffen som mente, at en af bogreolerne muligvis havde vundet en pris i BoligMagasinet.
Nu du kender priserne.. er det så stadig noget du kunne finde på at købe, eller noget du gerne ville spare op til?
jeg har aldrig købt møbler i mit liv alt hvad jeg har er gratis eller bytte aflevere noget i genbrugs butik og bytter til noget andet ellers har jeg enkel jeg da nogle fået nogle gratis møbler af mine mor og far eller bedste forældre lige så tøj som bytter nogle gange til det man ønsker gratis , jeg synes 2000 kr er mange penge , jeg vil heller spare så lige mig rammer disse møbler ikke
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows