Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv feedback på nyt tidsfordrivs website

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 227
Fra  BoldShop.dk Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg ved ikke om man kan kalde den ny mere, men i så fald - forholdsvis ny.
www.vilduhelst.dk er ca. 1 måned gammel nu - og har i dag fået et par nye funktioner

samt et nyt design.

Jeg søger dels feedback på mine besøgstal, hvad er normalt for sådan et underholdningssite

og hvilke tiltag skal jeg tage for at få flere besøgende - går ikke ud fra at SEO er nødvendigt i dette tilfælde.

Mere i forhold til eventuelle hjemmesider/magasiner/firmaer som jeg skal kontakte for reklame.

Dette er mine nuværende stats fra analytics for den første måned 1. november -> 1. december (min egen IP fratrukket):

Derudover søger jeg ris/ros til designet, hvad kan gøres bedre og hvad er godt?

Og er der nye funktioner som burde implementeres eller funktioner som burde forsvinde.

Sidst men ikke mindst (og vigtigst af alt) søger jeg råd til hvordan jeg skal struktere siden ift. reklamer

Er der nogle bestemte reklamer i synes jeg burde bruge (pt. er planen at bruge adsense) og på hvilken måde

skal de vises til brugeren således at jeg vil kunne generere den højest mulige indkomst. Eventuelt også forslag til positioner af reklamer.

Mvh Jonas 

Tilmeldt 2. Feb 12
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 20:06

Linket virker ikke

Fra København
Tilmeldt 13. Jul 12
Fra  BoldShop.dk Skrevet kl. 20:08

get-staked.com:

Linket virker ikke

Beklager, der var åbenbart kommet et mellemrum med i linket som resulterede i at der stod %20 bag på URL'en.

Fra Næstved
Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 20:16

Du kunne ha' lavet så den ikke opdatere hele siden hver gang man trykker "Næste" men udover det, sjovt :)

Fra København
Tilmeldt 13. Jul 12
Fra  BoldShop.dk Skrevet kl. 20:20

Johnny Olsen:

Du kunne ha' lavet så den ikke opdatere hele siden hver gang man trykker "Næste" men udover det, sjovt :)

Det skal der helt klart også laves om på. Grunden til at den er som den er nu, var egentlig fordi at jeg ville

prøve at anskaffe mig CPM kampagner - og så skal der jo gerne være en masse sidevisninger.

Desværre så var det ikke ligeså nemt som jeg havde regnet med :( 

Tilmeldt 2. Feb 12
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 20:21

Synes at det er genialt, intet mindre :) Glæder mig til at se den blive bygget :)

Fra København
Tilmeldt 13. Jul 12
Fra  BoldShop.dk Skrevet kl. 20:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

get-staked.com:

Synes at det er genialt, intet mindre :) Glæder mig til at se den blive bygget :)

Gid det var så vel, konceptet er et ripoff af en internationalside

yourather.com :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 204
Fra  Fede-Gadgets.dk Skrevet kl. 20:49

Jeg ved ikke hvad jeg skal sige om siden. Det er fadme svært, men tror sku jeg blev fanget, tog ihvertfald en stak spørgsmål!

Jeg tror på det godt kunne blive noget godt, enkelt og lige til er altid de bedste fremgangs måder :D

Er livet på SU ikke så let? Så find tips, tricks og gode råd på http://SULivet.dk 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:47

god ide lave også noget på siden selv , end kun kopier fra anden siden , det er svært at søgeord optimere siden når teksten ikke er søgemaskine venlige

vedr besøgene det er ikke vildt højt men der er masser ting kun du kan gøre for siden , mere social aktive , bloggen mere på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 13. Jul 12
Fra  BoldShop.dk Skrevet kl. 11:49

Mikael christiansen:

god ide lave også noget på siden selv , end kun kopier fra anden siden , det er svært at søgeord optimere siden når teksten ikke er søgemaskine venlige

vedr besøgene det er ikke vildt højt men der er masser ting kun du kan gøre for siden , mere social aktive , bloggen mere på siden

Det er klart at jeg skal forsøge at diffrentiere mig fra yourather.com på nogle områder, og der vil helt klart komme nogle tiltag i fremtiden som kan bidrage med det. Designmæssigt synes jeg dog det er meget begrænset  hvad der kan gøres for ikke at ligne yourather, men stadig få budskabet ud.

Jeg er ikke 100% på at jeg forstår hvad du siger, men du nævner noget med en blog. Jeg kan umiddelbart ikke se hvad en blog kan bidrage med? Blogs bliver jo i høj grad brugt til netop SEO for at holde siden aktiv og skrive tekster med relevante keywords - hvilket jo ikke rigtigt kan gøres med den her side.

Eller er jeg helt gal på den? 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)