Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger lagerhotel som selv har alle varerne...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Dec 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder måske lidt kryptisk så håber i forstår hvad jeg mener :)

Jeg skal til at starte en hjemmeside med salg af bla computer og netværkskomponenter.

Til det skal jeg selvfølgelig bruge en varebeholdning men har ikke plads herhjemme og vil derfor bruge et varer/lagerhotel. Jeg har så hørt om at der findes nogle virksomheder som selv har alle varerne, med lagerstyring, pick & pack osv, og netop sælger dem til folk med salgshjemmesider. Disse firmaer importere altså selv varerne og står for det hele og sender direkte til den kunde som har købt en vare via en salgshjemmeside.

Uden at være sikker så hørte jeg at bla. Proshop brugte sådan et firma for ikke selv at stå for lagerbeholding.

Anyways så har jeg søgt højt og lavt på nettet efter hvad disse firmaer kunne hedde. Findes de overhovedet eller skal jeg bruge et traditionelt lagerhotel som administrerer de varer jeg får sendt til dem?

Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 191
Fra  Eye4Web Skrevet kl. 20:27

Jeg kender ikke til nogle firmaer der gør det, men jeg kan fortælle dig at det hedder "Dropshipping" :) måske det hjælper dig på vej på google!

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 20:34

Thomsen82:
Anyways så har jeg søgt højt og lavt på nettet efter hvad disse firmaer kunne hedde.

Lidt skidt du ikke har fundet det, men hvilke søgeord har du brugt?

Nå men her kan finde nogle af de virksomheder der tilbyder dropshipping

Tilmeldt 6. Dec 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:24

TAK! Det var lige præcis det udtryk jeg ledte efter :)

Jeg kunne simpelthen ikke finde frem til hvad sådan et firma kunne hedde men nu ved jeg det.

Super! mange tak :)

Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:19

Dropshipping :)

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 10:49

Thomsen82:

Jeg skal til at starte en hjemmeside med salg af bla computer og netværkskomponenter.

Hvis du vil ind i dette markedssegment skulle du måske lige tjekke hvad der er af margins på den slags produkter. Hvis du er en lille spiller tror jeg på ingen måde du vil være i stand til at konkurrere på prisen (som er stort set eneste konkurrence parameter i denne branche hvor folk let kan finde den billigste pris på edbpriser).

Og da slet ikke med dropshipping hvor du tjener endnu mindre end ved at have dit eget lager.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)