Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

mangler meget hjælp

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 7. Nov 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 3 person

Hej jeg købte en hjemmeside den 7-11-12 som efter hvad han skrev skulle være ''færdig'' dagen efter da han har modtaget pengene, spørg jeg om jeg kan få den, men der skal han først til at lave hjemmesiden. 1-2 dage efter er designet noget helt helt andet en den (åbenbart prøve) hjemmeside jeg havde købt efter, nå nu er problemet at jeg sende så nogen ting jeg vil have lavet om på den da den alligevel ikke var færdig. siden den dag har jeg ikke kunne kommet i kontakt med ham og han svare ikke på mine beskeder

mvh simon

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 02:18
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Har du ikke fået overdraget noget?

Tilmeldt 7. Dec 12
Indlæg ialt: 86
Fra  Saris Group Skrevet kl. 14:23

Det lyder da ikke som om han er ret seriøs, jeg ville nog starte med at sende han en mail hvor du beder han om at fremsende alle koder og materialer vedr. hjemmesiden. hvis ikke han gør dette, ville jeg melde han til politiet for bedrageri, da han ikke har udleveret det købte produkt.

og så ville jeg nok finde en anden til at lave dine hjemmesider i fremtiden.

held og lykke.

mvh/Jimmie

Jimmie Steinbeck

Dealsfnder.dk - din shopping og fashion guide online.

Fra Odense C
Tilmeldt 5. Dec 12
Indlæg ialt: 177
Fra  Free Media Skrevet kl. 14:56
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

vi har et hul i kalenderen hvis du mangler en hjemmeside snarest.

Mht. problematikken mener jeg ikke du kan gøre ret meget medmindre du har betalt, han benytter dit materiale (copyright) eller du har lovning/kontrakt eller lignende der påviser en klar aftale er indgået og der ikke bare er lavet en forespørgsel.

Tilmeldt 7. Dec 12
Fra  Saris Group Skrevet kl. 15:08

Lucca:

vi har et hul i kalenderen hvis du mangler en hjemmeside snarest.

Mht. problematikken mener jeg ikke du kan gøre ret meget medmindre du har betalt, han benytter dit materiale (copyright) eller du har lovning/kontrakt eller lignende der påviser en klar aftale er indgået og der ikke bare er lavet en forespørgsel.

Simon skriver jo at han har betalt manden for at lave hjemmesiden, så er det jo en bedragerisag hvis ikke han får den vare han har betalt for.

man kan så diskutere hvad aftalen var hvis der ikke forligger en aftale på skrift, men det ændrer jo ikke på at han ikke har fået sin vare han har betalt for.

Så kan han jo bede om at få pengene tilbage eller få det produkt han har bestilt.

Alternativet kan du prøve at snakke med banken om de han trække pengene tilbage hvis det er betalt med kort.

Jimmie Steinbeck

Tilmeldt 7. Nov 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:13
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej igen,

han har lige svaret mig hvor han skriver at han har set at jeg har skrevet her inde, det var åbenbart det der skulle til :) holder jer lige underrettet :)

Mvh Simon

Tilmeldt 7. Dec 12
Fra  Saris Group Skrevet kl. 15:15

Fedt:) 

Ja det kan hurtigt koste ham kunder, så det var nok klogt af ham.. Danmark er jo ikke så stor!

Held og lykke

Jimmie Steinbeck

Fra Odense C
Tilmeldt 5. Dec 12
Indlæg ialt: 177
Fra  Free Media Skrevet kl. 15:15
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg må have formuleret mig forkert, jeg mener der skal forelægge dokumentation for at den overførsel er til varen han ikke har fået ellers kan man sagtens melde det ja, men der er ikke noget at bakke op omkring en evt. sigtelse også er han ligevidt. desværre.

En eventuel sigtelse for bdrageri sikrer heller ikke han får sine penge retur desværre, det skal man også tage højde for. Han kan godt blive dømt og bedt om at betale men sker dette ikke er der så vidt jeg ved ingen regler eller foranstaltninger der kan sikre pengene kommer retur.

Tilmeldt 7. Dec 12
Fra  Saris Group Skrevet kl. 15:18

Enig. Det vil jeg give dig ret i.

Det kunne jo være du lige havde overset det med betalingen.

Men det ser ud til at de har fået kontakt til hinanden igen og sikkert finder en løsning begge parter kan leve med:)

Jimmie Steinbeck

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 15:19
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Håber der kommer til at ske noget nu. Lad dig nu ikke blive trukket rundt med undskyldninger og med trækken tiden. Kræv handling eller pengene tilbage.

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)