Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

mangler meget hjælp

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Odense C
Tilmeldt 5. Dec 12
Indlæg ialt: 177
Fra  Free Media Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er en af fordelene ved amino. Netværket er ikke større end folk reagerer når de ser sig selv herinde. Ærgeligt det er det der skal til.

God weekend til jer.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 18:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er nødt til, at reagere på dette. Nu er grænsen altså ved at være nået, for hvordan man kan tillade sig at opføre sig.

I slut november solgte jeg et site til Simon, hvor det blev købt med et "færdigt" design. Sitet lå som et design i photoshop og skulle efterfølgende ligges ned på serveren, ligeledes skulle domain naturligvis overdrages.

Domain blev overdraget 11. november - og designet blev lagt op og sendt til godkendelse. Samtidig skrev jeg til Simon, at jeg meget gerne ville hjælpe med sitet i startfasen, så han kunne komme godt fra start. Og tilbød yderligere at tilpasse designet, hvis han havde eventuelle rettelser eller ting han meget gerne ville have.

Samtidig har jeg gjort opmærksom på, at sitet var "født" med grå baggrund, hvilket måske ikke var så praktisk, da det i mange tilfælde ville kræve fritlægning af produktbilleder.

I mellemtiden allerede 15.11 fik Simon en bekendt/ven til at skrive et indlæg på Amino vedr. den købte shop. 4 dage efter domænet blev overdraget - fordi det åbenbart ikke gik hurtigt nok! Og det endda få timer efter denne besked blev sendt:

"Hej Simon,
vi er skam i fuld gang, men det er altså ikke sådan lige. Som du ved lå
shoppen som demoshop, så alt skal laves igen. Dvs. designet og
oprettelse af produktgrupper..."

Efter et par mails frem og tilbage modtages denne fra Simon:

"Hej Thomas

Ja det er iorden :) vil bare gerne have det oppe og køre inden den 7 januar da jeg skal på hovedeforløb der :) ellers tager du bare den tid du skal bruge

Mvh Simon…"

Jeg har ikke modtaget en eneste mail fra Simon siden 15.11 - hvor jeg skrev til ham, at sitet fungerede, men at hvis han ønskede rettelser, så måtte han endelig sige til - her fik jeg følgende svar:

"!Hej Thomas

Sætter mig ned og kigger på det i weekenden kunne nemlig godt tænke mig nogle "push to action" knapper osv. Vel og mærket set er muligt

Mvh Simon…"

Ikke en lyd siden den dato. Og jeg mener bare, vi har altså en telefon her i firmaet - vores mail er offentlig på vores site. Ikke et eneste modtaget opkald vedr. sitet!

Jeg har tilbudt meget service - ud over det sædvanlige overfor Simon. Ekstra tilpasninger af sitet efter ønske, hjælp med kontakt til leverandører osv.

Når man ikke har modtaget mails siden 15.11, hvor man endda får besked på det ikke haster og den bare skal køre 7. januar - så er det jo ikke ligefrem den opgave der kommer øverst i bunken.

Jeg er klar over, at denne snak muligvis ikke skal tages på Amino, men når jeg kan se Simon har fået slettet et indlæg, hvor vi forsøges hængt ud, så bliver jeg altså temmelig irriteret.

Man skal altså huske, at der som regel er 2 sider af en sag. Det glemmes temmelig ofte.

Tilmeldt 7. Nov 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:58

Thomas, du siger jeg ikke har sendt nogen mails til dig, men jeg har sendt en billede til dig med alle de mails jeg har sendt, der er mails fra d 27, d 28, d 2, og d 6. og det er sendt til dig. ingen lyd fra dig,(hvis andre ønsker det billede skriv til mig privat) thomas jeg synes vi skal tage den over mail, og ikke på et offentligt forum og løse det der, som du kan se har jeg ikke udstillet dig i den her tråd men du står selv frem og viser hvem du er, så hvis du er så professional, så lad os dog løse det som voksne mennesker. jeg skrev her inden fordi jeg havde brug for rådgivning.

Mvh simon.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 19:18

De er ikke modtaget - og fint, lad os bare tage den via mail. Men en anden gang, hvor du ikke kan få fat i en person eller et firma via mail, så vil jeg da anbefale dig at bruge telefonen.

Tilmeldt 7. Nov 12
Skrevet kl. 19:19
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

godt redet hva.......

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 19:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Simon du skal ikke tilbyde nogen andre, at se dine mails mellem dig og et firma, synes jeg blot er dårlig stil.. Hvad skal det hjælpe på noget?

Selvfølgelig skal Thomas svare dig på dine mails, men noget kan jo også gå galt med mailsystemer og hvis det havde været mig, så havde jeg da godt nok ringet inden jeg smider det på et offentlig forum.

Så god ide, at tage den på mail, Skype eller telefon.. Og så hold den der!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 7. Dec 12
Indlæg ialt: 86
Fra  Saris Group Skrevet kl. 19:27

Hej Thomas. 

Jeg svarede på tråden ud fra det der var skrevet. jeg har ikke taget noget parti i denne sag, men blot skrevet ud fra de oplysninger jeg havde på daværende tidspunkt.

jeg er godt klar over at en sag altid har 2 sider, og det er da rat at høre din. jeg har kigget lidt på din side og google dig og du virker til at være ganske professionel og rielt og det kan du jo kun være glad og stolt over. 

jeg tror i har glemt at lave en forventningsafstemning og formuleringerne i mailen har måske ikke lydt på samme måde i den andens parts øre,
kort sagt en misforståelse og er sikker på at i finder en løsning sammen. 

Hej Simon.

En anden gang skulle du mæske lige ligge lidt flere oplysninger ud:) 
jeg syntes det er fint du søger hjælp og endnu mere at du ikke "hænger" folk ud altså ved firmanavn m.m.

jeg tror i skulle tage jer en god snak om hvad der skal laves og havd der er bestilt og så er jeg sikker på at i finder en løsning sammen.

Han virker ok fornuftig ham Thomas og overvejer faktisk at købe en web shop hos ham med det amino tilbud han kører.  

Held og lykke begge 2, og Thomas du må gerne lige kontakte mig på en PM vedr. en webshop.

God weekend 

Mvh Jimmie

Jimmie Steinbeck

Dealsfnder.dk - din shopping og fashion guide online.

Tilmeldt 7. Nov 12
Skrevet kl. 19:27

men det er iorden at han ligger mine ud? bare slet den her tråd.. tak

Mvh simon 

Tilmeldt 7. Dec 12
Indlæg ialt: 86
Fra  Saris Group Skrevet kl. 19:40

Nej det er det i bund og grund ikke, men det vil ikke gavne dig yderligere at ligge mere materiale ud, da du jo har opnået det du ville.¨

det var jo ikke din plan at hænge nogen ud eller svine et firma eller en person til, men at få hjælp for at komme videre med dit problem.

og ud fra hvad jeg kan se her, så er du kommet i kontakt med Thomas og i finder sikkert også en løsning.

det gælder jo ikke om hvem der har ret og hvem der er ikke har, men om at finde en fornuftig løsning sammen og blive glade for jeres samarbejde.

der er jo i bund og grund det iværksætteri går ud på:)

keep smiling 

Jimmie

Jimmie Steinbeck

Dealsfnder.dk - din shopping og fashion guide online.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 19:53

Hej Jimmie,
jeg må indrømme, at jeg blev lettere chokkeret. Jeg kunne have ladet tråden løbe ud i sandet, ved ikke at svare - men nogen gange bliver man nødt til at reagere, når man bliver sur og skuffet.

Jeg vil lade den ligge her - og så sørge for Simon har sin shop mandag morgen i det design der blev fremvist i første omgang.

God weekend til Jer alle.

Med venlig hilsen

Thomas

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)