Ja det er en af fordelene ved amino. Netværket er ikke større end folk reagerer når de ser sig selv herinde. Ærgeligt det er det der skal til. God weekend til jer. |
Jeg er nødt til, at reagere på dette. Nu er grænsen altså ved at være nået, for hvordan man kan tillade sig at opføre sig.
I slut november solgte jeg et site til Simon, hvor det blev købt med et "færdigt" design. Sitet lå som et design i photoshop og skulle efterfølgende ligges ned på serveren, ligeledes skulle domain naturligvis overdrages.
Domain blev overdraget 11. november - og designet blev lagt op og sendt til godkendelse. Samtidig skrev jeg til Simon, at jeg meget gerne ville hjælpe med sitet i startfasen, så han kunne komme godt fra start. Og tilbød yderligere at tilpasse designet, hvis han havde eventuelle rettelser eller ting han meget gerne ville have.
Samtidig har jeg gjort opmærksom på, at sitet var "født" med grå baggrund, hvilket måske ikke var så praktisk, da det i mange tilfælde ville kræve fritlægning af produktbilleder.
I mellemtiden allerede 15.11 fik Simon en bekendt/ven til at skrive et indlæg på Amino vedr. den købte shop. 4 dage efter domænet blev overdraget - fordi det åbenbart ikke gik hurtigt nok! Og det endda få timer efter denne besked blev sendt:
"Hej Simon,
vi er skam i fuld gang, men det er altså ikke sådan lige. Som du ved lå
shoppen som demoshop, så alt skal laves igen. Dvs. designet og
oprettelse af produktgrupper..."
Efter et par mails frem og tilbage modtages denne fra Simon:
"Hej Thomas
Ja det er iorden :) vil bare gerne have det oppe og køre inden den 7 januar da jeg skal på hovedeforløb der :) ellers tager du bare den tid du skal bruge
Mvh Simon…"
Jeg har ikke modtaget en eneste mail fra Simon siden 15.11 - hvor jeg skrev til ham, at sitet fungerede, men at hvis han ønskede rettelser, så måtte han endelig sige til - her fik jeg følgende svar:
"!Hej Thomas
Sætter mig ned og kigger på det i weekenden kunne nemlig godt tænke mig nogle "push to action" knapper osv. Vel og mærket set er muligt
Mvh Simon…"
Ikke en lyd siden den dato. Og jeg mener bare, vi har altså en telefon her i firmaet - vores mail er offentlig på vores site. Ikke et eneste modtaget opkald vedr. sitet!
Jeg har tilbudt meget service - ud over det sædvanlige overfor Simon. Ekstra tilpasninger af sitet efter ønske, hjælp med kontakt til leverandører osv.
Når man ikke har modtaget mails siden 15.11, hvor man endda får besked på det ikke haster og den bare skal køre 7. januar - så er det jo ikke ligefrem den opgave der kommer øverst i bunken.
Jeg er klar over, at denne snak muligvis ikke skal tages på Amino, men når jeg kan se Simon har fået slettet et indlæg, hvor vi forsøges hængt ud, så bliver jeg altså temmelig irriteret.
Man skal altså huske, at der som regel er 2 sider af en sag. Det glemmes temmelig ofte.