|
Man gerne vil lave en side hvor folk kan sætte biler til salg, der samtidigt skal understøttes af et community/forum.. Dvs, en hjemmeside hvor brugere kan - -oprette en profil(profil billede, navn, beskrivelse af brugeren, email adresse) -sætte noget til salg(gratis de første år evt)opdelt i kategorier(biler , reservedele mm) -deltage i et forum så der kan "sparkes virtuelle dæk". -En 'dagens babe' ville heller ikke være en dårlig idé! Er vi ude i noget wordpress, prestashop, magento ? Eller vil det ku svare sig at få lavet sin egen custom backend og frontend så man kan få NETOP den brugerflade man havde forestillet sig? Mvh Tim |
Hvad skal man bruge hvis man vil lave bilsalgs side m.m...
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
|
Umiddelbart kan jeg ikke se hvordan man skulle kunne bruge presta, Magento eller wordpress til det du beskriver :) for mig lyder det som nogetder sskal udvikles, hvis det skal være helt rigtigt... :) Vh. Mehmet |
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.
|
Hej Tim, Jeg ville umiddelbart nok sige magento / drupal. Alt efter hvad dine behov er jo :-) |
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
Bliv gratis medlem