Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg gang i salget fra min hjemmeside www.Børneplakater.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Jeg har hjemmesiden www.Børneplakater.dk hvor jeg sælger kunstplakater til børn, som jeg selv har designet. Jeg har en del besøgende på hjemmesiden, men ikke så meget salg.

Kan i komme med nogen gode råd til, hvordan jeg får mere salg på siden?

Glæder mig til at læse jeres bud :)

 

Med venlig hilsen

Mitzie

Fra Ringsted
Tilmeldt 7. Nov 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dribl ned i den lokale børnehave og spørg om lov til at sætte en plakat eller to op pålimet noget visitkort så forældrene kan tage et "visitkort" med. Evt en rabatkode eller lignende.

Ligesom de plakater der sidder i toge/busser..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville optimere forsiden og gøre den lidt mere overskuelig. Farverne og billederne forvirrer lidt mig, og så minder det om alt det der ligger inde under "Plakater".

Og så tænker jeg, at udbuddet måske skulle være lidt større.

Men det bedste er selvfølgelig at lave en splittest, så du kan prøve at teste nogle ting af på dit site, og så hvad der fungerer. Nogle gange er det små ting der skal ting, for at øve klik/købsraten. Eks. som at gøre "Køb" ikonet synligt på en anden måde.

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvom det er en fin ide at smutte ned i en børnehave med et par plakater, er det jo ikke anstillet af besøgende der er problemet skriver du. Det er dog vigtigt du er sikker på det er potentielle kunder der besøger dit site. Evt. gennem Facebook, Google-søgninger osv.

Der vil altid være en stor mængde besøgende der aldrig kunne finde på at købe ens produkt ift. den persons situation.

Men ved et kig på din hjemmeside fandt jeg det yderst besynderligt at jeg ikke kunne købe mere end et produkt ad gangen, men blev sendt direkte videre til Paypal med det samme. Tror hvis du fik lavet en synlig indkøbskurv, hvor man kunne samle og se sine valgte produkter, og derefter gå til et køb når kunden er klar til det.

Du kunne også intregrere hele check-ud systemet direkte på siden, og lave en one-page ckeck-out.

En god ide er også at læse Morten Vadskærs bog om konvertering, den vil give dig meget!

vh.

Jonas

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke har installeret Google Analytics så få gjort det. Det kan være rart at vide, hvordan folk har fundet frem til din hjemmeside. Er det direkte links, eller har folk søgt efter noget bestemt? Det er i hvert fald første skridt på vejen, til at sælge mere, når du kender dine kunders behov.

Derudover så vil jeg klart anbefale at få dankort på din webshop.

Fra Viborg
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 232
Fra  larsholmgaard.dk Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kun hurtigt lige skimmet dit site og ros for enkeltheden generelt, men her er lige et par punkter:

1: Overvej lige at skrive der kommer 50 kr oven i prisen til porto. Klikker man på en plakat, der koster 199,- så kommer man over på en PayPal betalingsside, hvor beløbet pludseligt er 249,- i stedet for uden det har været oplyst. Det kunne jeg godt forestille mig gjorde at nogle springer fra.

2: Undgå mellemrum i dine url'er! Det giver kun problemer.

3: Lad hele feltet med plakaterne på forsiden være et link, der leder hen til salgssiden. Som det er nu klikker man på et billede, som så bliver vist i nøjagtigt samme størrelse i en lightbox og kun den lille 'Køb' knap forneden leder hen til salget. Lad hele plakaten være en knap til købet.

4: På forsiden står der "20%" på en af plakaterne. Er det 20% rabat, 20% større plakater eller noget helt tredje? Gør det utvetydigt, hvis det er rabat du mener.

5: Få mere tekst på dine sider. De er MEGET tynde i forhold til søgemaskineoptimering.

Generelt bør din side være bedre rent teknisk. Det er fint du har bygget den selv, men der er en del, der kan gøres bedre. Fx. har den kun en Woorank på 30.9. Jeg kan slet ikke huske, hvornår jeg sidst har testet et site med så lav en score. Jeg har lige optimeret et site til en score på over 60 til sammenligning.

Fra Viborg
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 232
Fra  larsholmgaard.dk Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Som en tilføjelse til mine punkter ovenfor, så har du 302 valideringsfejl og 3 advarsler på din forside alene! Det hjælper ikke på konverteringsgraden at udrydde de fejl, men det kan hjælpe til at dit site fungerer bedre i forskellige browsere.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Feb 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mitzie.

Når man trykker "køb", kommer man videre til Paypals interface. Jeg tror godt det kan skræmme en del. Der er jo nogle som slet ikke er bekendt med Paypal. Hvorfor får de ikke flere valgmuligheder, når du nu tilbyder andre betalingsformer?

Jeg tror det kan være én af forklaringerne på dit manglende salg.

Jeg vil anbefale at Visa/Dankort er den primære betalingsmetode.

Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Tak for jeres gode råd.

Man kan selv vælge om man vil betale med PayPal eller de andre viste betalings muligheder i min webshop. Man kan også sagtens købe mere end 1 plakat af gange :)

 

Med venlig hilsen

Mitzie

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)