Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Recycling - IT hardware

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg kan forstå at der kommer nu nogle skarpe regler (fra EU) vedr. IT skrot. Har nogle overvejet forretningsmuligheder indenfor området håndtering af IT affald.

Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 381
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 12:22
Jeg har overvejet det, og kender en del der gør det. (har bare ikke tiden til det)

De køber simpelthen alt gammel elektronik. og hårdehvide varer, om det virker eller ej. bare det er i pæn stand.

Så fylder de en container med varer og sender det til mellem østen / Ægypten og tjener styrtende på det.

I Ægypten betaler de gerne 250 $ for en ældre nokia. og har du en med kamera så snakker vi en hel anden pris.

Ja meget af det vi betragter "værdiløst" er guld værd i andre lande..

Så få skabt en forbindelse.. Det kunne jo være du kunne få varer i retur for dine varer. som du kunne sælge her i dk

silke, kryderrier, plasticposer, tøj, ja hvad ved jeg.

Jens

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 12:39
du kan smide mig en mail på info@senia.dk, kan jeg lige finde det jeg har på emnet..
Fra Silkeborg
Tilmeldt 22. Feb 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 13:51
Det er ihvertfald et område jeg også har kigget en del på. Jeg har i tidens løb opkbøbt en del restlagre af hardware og meget af det er ikke noget værd og det fylder så bare op herhjemme.

Jeg kender også til en del virksomheder der gemmer det udtjente hardware væk i kældre og andet, men på et tidspunkt er de jo nødt til at rydde op i det.

Jeg har lidt svært ved at finde ud af, hvordan man skal lave en forretning ud af det, men er frisk på idéer og samarbejde, hvis nogen har tanker omkring det.

Send gerne pm.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)