Nu lider jeg ikke af araknofobi, men jeg må nok erkende at jeg ikke er så vild med at fjerne de edderkopper der er i mit hjem selv - dog gør jeg det hvis ikke der er andre til stede :) Der røg den mandighed... Jeg kan IKKE lide edderkopper.
Med det sagt, så tror jeg næppe at det får nogen indflydelse at din "maskot" er en edderkop. Nu kan jeg naturligvis ikke tale på vegne af alle de mange der lider af araknofobi, men der er jo ekstremt stor forskel på den lille fætter der, og så en stor husedderkop (den største edderkop i Danmark).
Billede til de som ønsker det:
IKKE FOR FOLK DER IKKE KAN LIDE EDDERKOPPER
http://www.european-arachnology.org/esy/esy08/pics/tegenaria_atrica_large.jpg
Jeg må indrømme at jeg hellere vil sidde i et rum med en edderkop, end at være på havet omringet af hajer - til trods for det shopper jeg gerne hos sharkgaming.dk.
Det jeg prøver at sige er: Jeg tror ikke at den lille edderkop der har SÅ meget at sige, men jeg kan da tage fejl...
Jeg tror du vil få et renere eller mere "clean" logo, hvis du fjernede edderkoppen derimod. Jeg synes 2'eren er bedst. Dog synes jeg at APS skal være på lodret linje med det sidste "D" i MODIFIED, og ikke "stikke ud".