Hej Camilla,
Der vil være en risiko ved en flytning, men det er naturligvis en dialog man skal have med sin leverandør - hvor man så efter budget tager det antal forholdsregler der er muligt.
Kan du se om konverteringen også er faldet, f.eks. på trafik fra Adwords, for så skal der fokuseres på selve sitet.
En ret stor uhensigtsmæssighed ved Magento i sin grundopsætning er den laver en stor portion dublicate content, med produkter, da de får url ud fra hvilken produktgruppe de ligger i. I dit tilfælde ligger f.eks. kostumen Himmel & Hav med følgende url'er:
http://www.blikfangskostumer.dk/karnevalskostumer/kvindekostumer/himmel-helvede
http://www.blikfangskostumer.dk/temakostumer/himmel-helvede-1
http://www.blikfangskostumer.dk/fastelavns-kostumer/kvinder-kostumer/himmel-helvede
Det er dit tilfælde løst med en conical url til http://www.blikfangskostumer.dk/himmel-helvede-1 - problemet er bare lidt i mine øjne at der aldrig rigtig bliver linket direkte til dette produkt da url'en ikke er naturligt indarbejdet i strukturen.
Hvis jeg google efter netop det produktnavn, så finder jeg det heller ikke på dit site:
https://www.google.dk/search?source=ig&hl=da&rlz=&q=site%3Awww.blikfangskostumer.dk+HIMMEL+%26+HELVEDE&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=lr%3D&aq=f&aqi=g10&aql=&oq=&gs_rfai=
I mine øjne det en indstillingsfejl, der dog nok ikke bare lige skal rettes, uden en nærmere analyse. Men det er under Konfiguration > Katalog > > > SEO > og så vælg ned i "anvend kategoristi i produktets url"
Når det er sagt er der lidt med dit checkout at alt er grønt og gennemfør ordre knappen ser lidt forkert ud. Samme med dine kreditkort ikoner. Jeg savner også en lidt tydeligere besked når en varer bliver lagt i kurven.