Hej Aminoer Jeg søger en webprogramør der kan programmere en søge funktion på en hjemmeside så man nemmere kan finde det man leder efter. Håber der er nogen der kan hjælpe. |
Hvorfor ikke bare bruge Google's?
Hej Aminoer Jeg søger en webprogramør der kan programmere en søge funktion på en hjemmeside så man nemmere kan finde det man leder efter. Håber der er nogen der kan hjælpe. |
Hvorfor ikke bare bruge Google's? |
Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero
Hej Mathias, Det burde være en idé at fortælle lidt om hvilket kodesprog eller CMS der er tale om. Men du er velkommen til at sende en PM |
Har ikke kunne få Googles til at virke ordenligt. Desuden skal det der søges frem kun være på min hjemmeside |
Hjemmesiden er kodet i html/css og java |
Hej Mathias, Jeg går ud fra at du mener javascript. Almene søgefunktioner er lavet i et dynamisk kodesprog som eksempelvis PHP, som så henter informationerne i en database. Det er muligt at lave søgefunktioner udelukkende via javascript, men det er altså ikke noget jeg vil anbefale. Prøv i stedet at hente et CMS som Wordpress, som er uhyre nemt at sætte op. Her er det hele indbygget. |
man kan vælge at afgrænse google's integrerede websøgning til kun at søge på specifikke sider, herunder fx. kun din egen side. jeg mener dog at den er baseret på de sider som google har indekseret, det kan måske være derfor du har oplevet lidt knas ? |
Hej Skal der søges på data på sider eller i databasen |
Der skal søges på data på siden. |