Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på design.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Vejen
Tilmeldt 6. Dec 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har lavet et design/er igang med at lave et design, til en hjemmeside omhandlende fodbold. Men jeg er gået lidt i stå, og kunne ærligt talt godt bruge noget feedback.

Navnet på siden, er fiktivt, så det skal i ikke tage jer af ;-)

http://i49.tinypic.com/3s95e.jpg

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 09:39

Forsiden er egentlig ganske fornuftig synes jeg. Jeg ville dog foreslå en lidt anden farve som man forbinder med fodbold. Men det er bare en smagssag :)

Held og lykke i fremtiden med projektet.

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 10:16

Hej Lasse,

Jeg synes samlet set, at designet ser ret godt ud. Der er dog plads til få forbedringer. Her er hvad jeg ville gøre, og så kan du selv bestemme, om det kunne være noget, du har lyst til.

- Lave et mere fodboldrelateret logo.

- Lave baggrunden grøn evt. en fodboldbane som baggrund.

- Lave en fodbold som favicon

Jeg kan godt lide den simple opbygning. Jeg synes godt, at du kan gøre noget mere for at bringe den rette fodboldstemning ind på siden med flotte billeder og bannere.

Venlig Hilsen
Martin Dyrhøj

Fra Vejen
Tilmeldt 6. Dec 12
Skrevet kl. 11:32

Hej. Nu har jeg lige prøvet at tilpasse noget af det i sagde, jeg smider det lige herind om lidt :). Har blandt andet gjort det grønnere i stedet for rødt, og gjort det lidt mere fodboldagtigt.

Tilmeldt 6. Dec 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:38

Det ser vildt godt ud. Jeg vil helt klart være potentielt kunde på siden. Hvordan vil du få opdateret nyheder osv.?

Fra Vejen
Tilmeldt 6. Dec 12
Skrevet kl. 11:47

http://i49.tinypic.com/6qjx1e.png 

Her er det lidt forbedret, i forhold til nogle af jeres forslag.

Det skal lige siges at designet er kodet i 100% CSS og især CSS3, bortset fra boldene, og head billede, naturligvis :)

Fra Vejen
Tilmeldt 6. Dec 12
Skrevet kl. 11:50

Jakobda.

Når jeg kommer videre, skal jeg naturligvis igang med et brugersystem, og en nyhedsdatabase i PHP og MySql, omkring hvem der skal opdatere, er der en del i min klasse, som brænder for fodbold og vi vil selvfølgelig allesammen hjælpe til, samtidig med at alle kan hjælpe til hvis de har lyst. Lidt alá Newz.dk. Og da jeg selv er ved at klargøre mig til at uddanne mig som journalist, skal man bestemt ikke frygte at kvaliteten i artiklerne forsvinder af den grund. Det skal skam gøres ordentligt fra starten af :-).

Fra Herfølge
Tilmeldt 30. Nov 12
Indlæg ialt: 32
Fra  Lit Trading Skrevet kl. 11:56

Nu er jeg ikke det vilde fodbold menneske, men vil alligevel lige komme med min mening.

Jeg syntes at det ser rigtig godt ud og virker meget troværdig.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)