Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Advokater - Jeg har brug for jeres hjælp!

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Albertslund
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 172
Fra  Partner Call Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude,

Jeg skriver dette indlæg, fordi at jeg har været offer i et kæmpe svindel nummer og har meget brug for jeres hjælp.

Det hele drejer sig om at min kammerat en dag ringer til mig og siger at en fra hans klasse kunne skaffe os nogle nemme penge og det ville jeg selvfølgelig gerne, for jeg er studerende og så kan man altid bruge nogle ekstra penge.

Vi mødtes så med Sara, som havde sagt det til min kammerat og hun havde succes med det og tjente de penge, som nu var blevet lovet. Hun ringede så til ham her manden som hedder Halldor og beder ham om at hente os. Vi bliver så hentet i hans store Mercedes E-Class og han tilbyder os på noget at drikke og spørger om vi har haft en god dag osv og jeg fik indtrykket af at han var en rigtig fin mand.

Han sidder i bilen og fortæller os hvordan det fungerer, i mens køre vi ud til Field's. Han fortæller at han har mange firmaer i hele verden og jeg lavede en research på nettet og tjekkede at det var korrekt og så at han havde opfundet noget der hed Smart SMS eller sådan noget og der var artikler med ham og han virkede meget reel.

Han fortæller så at han ikke må købe flere telefoner i hans eget navn. (Man kan kun købe 2 telefoner i hvert selskabafdrag). Så han sagde at hvis vi kunne købe telefonerne til ham, så skulle han nok betale afdraget med hans kort, vi skulle bare skrive under på kontrakten og aflevere telefonerne til ham. Vi ville få 400 kr pr mobiltelefon vi afleverede til ham og han ville så betale 400 kr pr mobil, i 10 uger til os. Fordi at vi ikke ville kunne købe telefoner i den periode og det lød jo fint for os, så vi sagde ja.