Hej Aminoer Ejer du en webshop, eller anden form for produkt du gerne vil sælge til de travle julegave købere, så har jeg et godt tilbud til dig, Jeg har et par millioner fans på facebook, på i danmark, sverige, og Norge. Jeg vil reklamere, for dit produkt, og tilpasse dine annoncer/produkter til specifikke målgrupper efter din smag, og derved genere et større salg til din forretning, jeg vil lavere rapport, og generer screenhot hverdag af mit arbejde. Det siges at facebook markedting er god form for hurtig salg, men en dårlig løsning i længden, og det kan være rigtig, det vil jeg ikke modsige. dog vil jeg sige at, jo flere salg, og tilfredse kunder man erhverver sig, jo flere vil komme tilbage til ens site. også selvom de fandt tilbudet via facebook. For dette stykke arbejde, ønsker jeg delvis gavekort til din webshop, eller gode rabatter til indkøb af mine egene julegaver, til familie venner, og self til mig selv. Så står du og er lidt frustreret over dalene salg af dine produkter, så giv mig en pm, og lad os snakke om hvad jeg kan gøre for din forretning. Så skynd dig, inden alle har fået ordnet deres julegave køb Mvh Claus Poulsen |
Hej Claus,
Jeg kunne godt være interesseret i dette.
Du kan se min webshop i nedenstående signatur om det kunne være noget du kan annoncere for på face.
Mvh.
Danny