Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket forum er min målgruppe på?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Hørsholm
Tilmeldt 2. Jun 12
Indlæg ialt: 128
Fra  homegoal.dk Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften søde Aminoer.

Jeg har de seneste par uger været lidt i tænkeboks. Jeg vil godt ind på et forum, for at debattere, få viden, hjælpe, blive hjulpet osv. ala amino.dk. Men jeg ved ikke hvilket jeg skal vælge..

Jeg sælger sportsmål til havebrug - www.homegoal.dk / Forummet skal have målgruppen 30/40 årige, både mænd og kvinder. (med børn på 5/15 år). Har i nogle gode ideèr jeg kan tjekke ud?

Jeg er klar over det ikke er så konkret, men måske nogen har et guldkorn:)

På forhånd tak.

Simon Paulsen

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 23:13

hmm.. Hvad med sider som min-mave ( tror jeg den hedder) og lignende hvor gravide chatter -mange af dem har også lidt ældre børn, som måske lige mangler et fodboldnet :) Eller diverse yahoo , ofir og lignende forumer med emnerne " børn" fx? Jeg har desværre ikke selv børn, så kan ikke komme på nogle konkrete,sorry :)

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Fra Hørsholm
Tilmeldt 2. Jun 12
Fra  homegoal.dk Skrevet kl. 23:18

Hej Pernille.

Tak for dit svar:)

Super godt bud med min-mave.dk, jeg ville godt have et "fast forum", så ikke jeg skal shoppe rundt imellem de forskellige.

Vil tjekke siden ud:)

Andre bud?

Fra Herfølge
Tilmeldt 30. Nov 12
Indlæg ialt: 32
Fra  Lit Trading Skrevet kl. 23:20

Måske netbaby.dk ??

Tilmeldt 7. Aug 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 23:51

sssp:

Jeg har de seneste par uger været lidt i tænkeboks. Jeg vil godt ind på et forum, for at debattere, få viden, hjælpe, blive hjulpet osv. ala amino.dk. Men jeg ved ikke hvilket jeg skal vælge..

Det kommer helt og holdent an på hvad det er du vil debattere, hjælpe med og blive hjulpet med af din målgruppe?

Hvad angår debatfora der har med børn at gøre, skal du være obs på at det i 99% af tilfældene er kvinder der debatterer så hvis du med din baggrund som enlig far med 2 mindre børn skal indgå som et fuldgyldigt medlem, så skal du fokusere på den sociale del og ikke den salgsmæssige.

Du skal ikke regne med at du kan få markedsføringstips, eller hjælp til produktudvikling eller sortiment som andet end de typiske reklamebrugere der vandrer forbi sådanne sider. Du vil altid være the odd one out, hvis du har to ansigter : ham vi debatterer bh-størrelser med / ham der vil sælge fodboldmål.

Det er en ultrafin balance og kvinder på børnefora kan være nådesløse når hormonerne raserSkype-Giggle

..

Men ..og ved ikke om det lige findes, og måske et langt ude forslag, men hvis det er fodboldmål der er forholdsvis mobile og lette at flytte rundt på, har en ok størrelse og lever op til sikkerhedsregelerne

- fora for boligforeninger 

- fora for kolonier/hytteudlejning

- fora for daginstitutioner

MVH

Christina

Fra Hørsholm
Tilmeldt 2. Jun 12
Fra  homegoal.dk Skrevet kl. 23:51

Tak for tippet Lit.

Den side og min-mave er begge meget til kvinderne med barn på vej, eller helt små børn.

Vil godt have et forum hvor børnene er lidt ældre. Men tusind tak for input:)

Fra Hørsholm
Tilmeldt 2. Jun 12
Fra  homegoal.dk Skrevet kl. 23:58

Hej Christina.

Ja, ved godt det er lidt svært, helt præcist at finde "målgruppen". Og jeg ved egentlig nok heller ikke helt selv hvad jeg havde forestillet mig.

Jeg havde en ide om at lissom amino henvender sig til iværksættere, henvender ??? sig til "den alm. børnefamilie". Jeg tror du har ret i at jeg i lidt personlig branding ville være malplaceret i et baby-forum for nybagte mødre..

Andre input er velkomne, Christina, tak for din tanke om mit spørgsmål, og din gode svar:)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)