Hvad synest i om denne hjemmeside? Spars.dk |
Der har sneget sig en lille fejl ind i footeren af dit site. Der står "©0-2012 SparS.dk". Jeg gætter på siden ikke har været ophavsretligt beskyttet siden Jesus fødsel ;-)
Hvad synest i om denne hjemmeside? Spars.dk |
Der har sneget sig en lille fejl ind i footeren af dit site. Der står "©0-2012 SparS.dk". Jeg gætter på siden ikke har været ophavsretligt beskyttet siden Jesus fødsel ;-) |
Hvad hvis man ingen banner har der står man SKAL smide et på og vil vel holde mange fra at tilmelde sig eller ? |
Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte
mange har sikkert ikke banner og slet ikke til jeres størrelse , når man skal tilføje et links. udnyt bedre titlen til google der er på flere undersider og forsiden kun domæne og et ord mere husk der vises op til 70 tegn på google. social medier google plus , facebook og twitter få den likes og plus knap på siden og del knap på din side , det er en klar seo fordel |
Jeg ville adde link, hvis jeg havde banner... |
Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!
Tilføj evt. stjerner for hvor stor styrke hjemmesiden har i rang og tilføj evt. besøgstal så folk ved hvor stor aktivitet der er på siden. Bare et par råd her fra! ;) |
Se hjemmeside tips på opbygning.dk
Tak for alle de gode indlæg, jeg vil prøve hele tiden at se hvad jeg kan gøre bedre, og nu har jeg også gjord det at man ikke behøver at have en banner når man tilføjer sin Hjemmeside. |