Jeg har en ide om leje et forretningslokale i helsingør lokale på omkring 75 m2 ( det kan gøres for 6.000 til 7.000 kr i huslej pr. md. ) men hvordan får jeg fat i de mærker jeg gerne vil sælge i butikken og er det overhovedet bæredygtigt nu med netsalg der overbyder hinanden med rabatter. men jeg tror nu alligevel på gammeldags købmandsskab hvordan gør jeg for få kontakt til eksempelvis: fatcap- charhartt-ecko - karl kani - bullrot-pelle pelle jeg skal gerne være sikker på at have varer til butikken, før jeg overhovedet tænker på leje et butikslokale. jeg har familiemedlem der kan hjælpe mig igang med cvr registrering og moms regnskab m.v. men kender ingen der har forstand på det med leverandørerne og kan man få tøjet i kommision eller skal man betale fuld pris for et eventuelt varelager- der kan blive stopklodsen for mig , da jeg ikke har nogen opsparing og på nuværende kun har indkomst på 6600 pr måned det kan ingen leve af med husleje og øvrige andre udgifter. håber nogen kan give mig en ide om det med kontakten og om ideen lyder helt tåbelig. Philip madsen
|
Hej Philip
Jeg tror du for svært ved at starte noget op unden kapital i disse tider du skal tænke på at alle er passet af priser. og en helt ny butiksejer som skal til at kæmpe mod smartguy og zalando ikke fordi det ikke kan lade sig gører men du skal jo både have varerne på lager, have lavet en webshop og betale husleje på 6-7000 kr om månede hvis jeg skulle have betalte så meget i husleje var jeg aldrig selv kommet igang synes du skal prøve at starte det hjemme eller måske prøve og hører dine forælder om du kunne få plads der samt ned i banken og have dem med på ideen.
Det er med at holde sine udgifter så langt nede så muligt for enten at kunne sælge billigt eller tjene mest på varene du skal jo også have penge til markedesførning
Hvordan du får fat i de forskllige mækrer enten at skrive en mail til producenten eller til en dansk impotør prøv avt at google det :)
mvh Jonas