Salg af domænet fotoredigering.dk
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 11
Hej alle,
Jeg ønsker at sælge mit domæne Fotoredigering.dk. Den har på nuværende tidspunkt følgende stats:
Page Authority: 17 Domain Authority: 6
Der er månedligt 2.900 søgninger på fotoredigering, hvor der samtidig er lav konkurrence.
Jeg har ikke lavet noget som helst linkbuilding eller skrevet særlig meget indhold. Der er derfor plads til stor stigning i rangering.
På nuværende tispunkt ligger den på følgende placeringer:
Billede program gratis - 52 Fotoprogram - 35 Fotoredigering - 10 Photo redigering - 6 Program til billeder - 69 UDEN NOGET SOM HELST ARBEJDE PÅ SIDEN
Send mig en privat besked med et tilbud på domænet :)
Mvh Jeff Beekhuis
|
Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Hej alle,
Jeg ønsker at sælge mit domæne Fotoredigering.dk. Den har på nuværende tidspunkt følgende stats:
Der er månedligt 2.900 søgninger på fotoredigering, hvor der samtidig er lav konkurrence.
Jeg har ikke lavet noget som helst linkbuilding eller skrevet særlig meget indhold. Der er derfor plads til stor stigning i rangering.
Billede program gratis - 52 Fotoprogram - 35 Fotoredigering - 10 Photo redigering - 6 Program til billeder - 69 UDEN NOGET SOM HELST ARBEJDE PÅ SIDEN
Mvh Jeff Beekhuis
Hej Jeff,
Kan du oplyse nogle besøgs- og indtjenningstal? :-)
Venlig Hilsen
Martin Dyrhøj
|
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 11
Hej Martin,
På nuværende tidspunkt har siden ingen salgstal eller besøgende. Det er derfor udelukkende potentialet og domænenavnet, der sælges :)
Kom med et bud, hvis du er interesseret :)
|
Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Hej alle,
Mvh Jeff Beekhuis
"Fotoredigering" = ca. 700 månedlige søgninger... Husk at trykke på "Eksakt" :)
|
Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 11
Jeg får stadig det samme nummer, selvom jeg søger med eksakt match. [fotoredigering]
Jeg får desuden det samme med SEOmoz.
|
Tilmeldt 27. Jul 12
Hvorfor i alverden linkbuilder du så ikke en lille smule på den i en uges tid og for langt mere for domainet
|
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 11
Jeg har simpelthen ikke tid i øjeblikket.. Så tænkte jeg ville give nogle andre en chance for at købe dette domæne :)
|
Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 11