Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At levere de t-shirts, andre ikke kan

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Nov 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er!

Jeg er gået med den her idé et par uger, og deler den nu, for at få noget respons, få nogle andre øjne på det og eventuelt finde ud af, hvilken målgruppe man skal rette sin markedsføring endnu, da jeg stadig er på drawing board med idéen. 

Min idé bygger på, at lave t-shirts. Der er RIGTIG mange t-shirt web-butikker som popper op rundt omkring på nettet, men jeg ønsker at lave noget som er anderledes, og som jeg ikke selv har set før.
Nu til dages nyder mange af disse webshops nyder godt af stordriftsfordele(eller vha. dropshipping), og har måske et udvalg på 25 t-shirts med tryk på , til en små 50-250 kr.

Men hvorfor ikke vende denne udvikling? Hvorfor ikke starte en hjemmeside for eksklusive t-shirt til en 600-2.000 kr. stykket? Her snakker jeg ikke om at sælge en t-shirt med et standard tryk på, men at levere en t-shirt af super-høj kvalitet, med et tryk som ingen andre har. Jeg har ikke endnu vurderet hvorvidt der skal være kunst malet direkte på disse t-shirts, men det er helt sikkert, at det skal være et MEGET begrænset antal af t-shirts, som skal sælges med netop det tryk. 

Jeg har ikke selv helt fundet målgruppen endnu, da jeg ikke helt kan komme til bunds i, hvorvidt om unge vil købe den og tage den på i byen/julefrokosterne, men ellers tænker jeg at det er et produkt, som business manden kan benytte sig af, da det bare skal være top quality. 

Jeg har blot opstilt idéen for jer unge, men også for andre på amino for at få nogle andre øjne på det:) 

Mvh Emil Kjeldsen 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 18:14
Personligt synes jeg det er genialt, men du står overfor en seriøs branding fase.. Jeg tror på samme tid det er sjov fase.

Du skal have kendte mode symboler til at synes godt om dine produkter, du skal have billeder af celebs i dit tøj osv. Måske gå så langt som at have nogle rigtig kendte involveret i dig projekt som frontfigur, fiktiv designer, ansigt og måske partner..

Jeg synes helt klart det er et fedt projekt og noget jeg personligt ville synes var fedt at arbejde med, hvis jeg ikke allerde havde nok at lave :)

Se hvordan det vrimler med unikt designer tøj for piger. Så unikt designer t shirts til mænd ville være et hit..

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Vedbaek
Tilmeldt 12. Dec 12
Indlæg ialt: 8
Fra  Borg Creations Skrevet kl. 00:25

Hvad har dit produkt som de andre ikke har?
Hvorfor skal jeg købe dit produkt frem for en t-shirt på h&m eller på www.teefury.com?

Håber at det kan bruges, for hvis ikke jeg havde spurgt havde en anden :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)