Kære Aminoer. Jeg er tekstforfatter, og har en del års erfaring i at skrive for andre, blandt andet blogs, artikler, diverse kommunikation, outbound salg m.m. og har nu endelig opfyldt min drøm, om at starte op for mig selv. Fordi jeg gerne vil godt fra start og vise hvad jeg kan, vil jeg tage et vist antal opgaver ind i denne uge til spotpris. Artikler 3-600 ord, 0.35 kr per ord , 10 stk artikler á 300 ord :750,- kr (pris per ord 0.25 kr) Kontakt mig på mail@wyrd.dk hvis du er interesseret, og husk at skrive noget information om de/t ønskede emne/r. Det er selvfølgelig muligt a få tilsendt en generisk prøveartikel, så du kan se mit sprog og min stil. Du kan også kigge ind på min blog, hvor der ligger to prøveartikler med emnet tekst.: http://www.wyrd.dk/wp/wordpress/category/gode-rad-om-tekst/ Tilbuddet slutter ved ugens udløb, eller hvis jeg når det antal opgaver, jeg mener jeg kan nå at lave i god kvalitet til hurtig levering. Mange hilsner Pernille Wyrd Writings. |
Jeg har fortsat plads til flere opgaver i denne uge, og giver garanti på unikke kvalitets tekster der derfor også er meget Google venlige. Jeg kan levere de fleste opgaver dag til dag men laver særlige aftaler på nogle emner da jeg ikke vil gå på kompromis med research eller indhold for at nå at presse opgaver ind. Skriv gerne på mail@wyrd.dk og husk at skrive emnet, hvor mange ord og hvor mange artikler du vil have.
Mange hilsner
Pernille Abildgaard