Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstarts tilbud! Artikler til 0.25 kr,- per ord!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære Aminoer.

Jeg er tekstforfatter, og har en del års erfaring i at skrive for andre, blandt andet blogs, artikler, diverse kommunikation, outbound salg m.m. og har nu endelig opfyldt min drøm, om at starte op for mig selv.

Fordi jeg gerne vil godt fra start og vise hvad jeg kan, vil jeg tage et vist antal opgaver ind i denne uge til spotpris.

Artikler 3-600 ord, 0.35 kr per ord ,

10 stk artikler á 300 ord :750,- kr (pris per ord 0.25 kr)

Kontakt mig på mail@wyrd.dk hvis du er interesseret, og husk at skrive noget information om de/t ønskede emne/r. Det er selvfølgelig muligt a få tilsendt en generisk prøveartikel, så du kan se mit sprog og min stil.

Du kan også kigge ind på min blog, hvor der ligger to prøveartikler med emnet tekst.:

http://www.wyrd.dk/wp/wordpress/category/gode-rad-om-tekst/

Tilbuddet slutter ved ugens udløb, eller hvis jeg når det antal opgaver, jeg mener jeg kan nå at lave i god kvalitet til hurtig levering.

Mange hilsner

Pernille

Wyrd Writings.

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 03:42

Jeg har fortsat plads til flere opgaver i denne uge, og giver garanti på unikke kvalitets tekster der derfor også er meget Google venlige. Jeg kan levere de fleste opgaver dag til dag men laver særlige aftaler på nogle emner da jeg ikke vil gå på kompromis med research eller indhold for at nå at presse opgaver ind. Skriv gerne på mail@wyrd.dk og husk at skrive emnet, hvor mange ord og hvor mange artikler du vil have.

Mange hilsner
Pernille Abildgaard

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 22:36

Jeg har besluttet at køre tilbuddet videre i denne uge også, da det gik rigtig fint i sidste uge.

Skriv endelig, enten herinde, eller på min mail. 0.35 per ord, eller 750 kr for 10 x 300 ord ( på bestillinger over ti artikler er ord prisen 0.25 uanset hvor mange ord)

Tilbuddet gælder denne uge (50) ud, eller til jeg har de opgaver jeg mener at kunne skrive på en uge, da jeg ikke laver samlebåndsarbejde, men kun kvalitetsindhold.

Tilmeldt 16. Nov 12
Indlæg ialt: 56
Fra  Unikatt Skrevet kl. 22:43

Ubehagelig side du har dig der!

Indholdet er sikkert meget godt, men alle de reklamer og pop-ups. Det kan godt være at du er dygtig, men den side indbyder mig ikke til at handle med dig. 

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 23:14

Jeg er lidt usikker på hvilke reklamer og popups du ser? Jeg har to google adsense reklamer på min blog, og en enkel side på min hjemmeside har een googleadsense reklame fordi jeg skulle se om den passede med designet. Ingen af googles 3 reklamer popper up, men ligger lige så stille ude i siden..?

Du er velkommen til at sende mig et screen shot med disse popups og reklamer, for jeg ser dem ikke, og har heller ikke installeret dem, men jeg er da enig i at en masse spam ikke er smart, så hvis der på en eller anden måde skulle forekomme nogen i din browser kan jeg da prøve at tjekke mine googleadsense koder og se om der skulle være noget ekstraordinært. Eller det kan, uden at jeg ellers har forstand på det, være noget der foregår på din egen computer evt?

Tilmeldt 16. Nov 12
Indlæg ialt: 56
Fra  Unikatt Skrevet kl. 23:02

Jeg skal ikke udelukke at det var min com. Sad ellers og arbejdede på den jeg holder væk fra snavns (min arb. com) og der dukkede en pop-up op. Jeg har forsøgt at fremprovokere det igen, uden succes. Jeg trækker kritikken tilbage :)

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 23:22

Helt iorden. jeg vil da helst heller ikke ha de der popups på min side -især fordi de ikke betaler noget ;)

Håber din comp opfører sig pæn nu :)

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 15:46

Så er det sidste dag for bestilling af tekster til tilbudspriser.

Jeg tager imod forespørgsler både her og i min indbakke!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)