Hej Thomas,
Jeg ville satse på brand, pithe og VIDEN....Fagligt viden..kan du se på forbrugeren hvordan dine produkter skal bruges i deres sammenhæng, hvilken forskel giver dine produkter for kunden ud fra deres situation på dagen...
har du mulighed for at sætte deres hår på dagen ...??? eller hyre nogle modeller der kan side i stolen hvor du kan demonstrer dine produkter og fx sige det her kunne være din situation, prøv at se hvad jeg gør ved modellen for at forbedre det ....her skal du ikke fokusere på produkten med på din faglige viden..altså fx. lidt mere kemisk/teknisk viden.... IKKE produkt men VIDEN...
Altså hvis jeg skulle sælge et rugbrød ville jeg fokusere på alt det uden om selv produktet..
opskrift og fremgangsmåde, også virksomheden bagved.. hvad står den for..konventionel, øko, fairtrade...altså fortælle hvad jeg ved om mine underleverendøre... Ingredienserne, hvad VED jeg om det jeg sælger, ernæring og fordøjelsesprocessen...hvad hvis det er en allergiker hvordan kan jeg så hjælpe ???.....hvordan er distubutionen - flowet, hvor tilgængelige er produktet og hvor nemt er det ????
kan de få gratis prøver hvis de liker dig på facebook ???, jeg ville også satse på deres facebookprofil og mail add.,
Er det dig eller kunden der trækker i torvet ????
håber det giver lidt mening...