Nogen der har et bud på dette? Det skal gå minimalt ud over speeden på shoppen, og den skal kunne skjule sig, når der ikke er aktivitet på computeren efter f.eks 2 min. Nogen med en live-chat der bare spiller?
Nogen der har et bud på dette? Det skal gå minimalt ud over speeden på shoppen, og den skal kunne skjule sig, når der ikke er aktivitet på computeren efter f.eks 2 min. Nogen med en live-chat der bare spiller?
Hej Langvang,
Jeg har ikke integreret live-chat på en magento shop før, men jeg har på andre. Jeg tog mig lige tid til at finde et par extension-links til magento, som burde kunne hjælpe dig med at på Zopim på din magento webshop simpelt og hurtigt:
Jeg bakker også op om Zopim, vi bruger den med stor succes på vores webshop (Se link i signatur).
Vi harden koblet op med Google Talk, så hvis man ikke har været aktiv ved computeren i x antal minutter, så går den også på "Ikke til stede på webshoppen".
EDIT: Og alle chats kommer ligeledes gennem Google Talk, så de popper op uanset hvad du laver ved din maskine. Du behøver altså ikke være online i din backend eller via Zopim's backend
BodyMod.dk, en portal for alle med interesse i tatoveringer. Vi sælger også smykker til alle med en piercing.
Tak for svarene alle, det bliver nok zopim vi tester af. Håber så bare det er muligt at få den til at forsvinde, når der ikke er aktivitet ved computeren.