Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartnere søges - Tilmeld nyhedsbrev

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Amino´er

For noget tid siden opfordrede jeg webbureauer, kommunikationsbureauer og reklamebureauer etc. til kontakte mig med henblik på samarbejdsaftaler, hvor vi skaber en synergieffekt der kommer vores kunder til gode gennem en øget værdi.

Der blev taget rigtigt godt imod min opfordring - så tak til jer (I ved selv hvem I er).

Jeg føler - og får opfordringer til - at starte et nyhedsbrev for potentielle samarbejdspartnere. 

Det har jeg endeligt fået initiativ til.

Hele grundideen er at give relevante potentielle samarbejdspartnere en mulighed for at følge med i WideEyes´ lille verden indenfor 360 grader panoramabilleder og interaktive rundture. Nyhedsbrevet bruges primært til at vise udviklingen i mediet. Nyhedsbrevet skal derfor bruges som inspiration til hvad der kan lade sig gøre. Kender man ikke mulighederne - så kan det være svært at vide hvad man har behov for

Jeg vil derfor gerne opfordre dem jeg ikke har fanget endnu til at tilmelde sig mit nyhedsbrev - enten gennem hjemmesiden www.wideeyes.dk eller ved at tilkendegive jeres interesse herinde.

På forhånd tak.

Hilsen Morten 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)