Salget på Billigeboxers.dk går faktisk rigtig godt, Webshoppen er dog stadig ny så det svært at måle om det er julen der gør det eller om det bare er "normalt" så at sige. Vi har ihvertfald ikke det store at måle efter endnu, men vi er allerede ved at slå sidste måneds salg, så det er da et godt tegn ;-)
Vi kan dog også se i analytics at vores besøgstal steg meget da sneen ramte :-P
Nu er vi i tiden, hvor der bliver holdt rigtig mange julefrokoster landet rundt, og så skal alle mænd naturligvis have fat i et slips eller butterfly, og derfor sælges der naturligvis mange slips og butterflies, som vi sælger på www.styleguy.dk
Det er lidt sjovt, for det kommer i perioder, hvor vi kan sælge fornuftigt, og andre dage hvor der ikke sker en skid. Det er som om, at folk vælger at købe på samme dage :D
Salget på Billigeboxers.dk går faktisk rigtig godt, Webshoppen er dog stadig ny
Selvom det er en ny side i har jer der, så synes jeg satme den er lækker :) Hvad er en side som den bygget op omkring? Er det Joomla eller prestashop eller noget helt 3.?
Salget på Billigeboxers.dk går faktisk rigtig godt, Webshoppen er dog stadig ny
Selvom det er en ny side i har jer der, så synes jeg satme den er lækker :) Hvad er en side som den bygget op omkring? Er det Joomla eller prestashop eller noget helt 3.?
Den er baseret på Prestashop, hvor vi har modificeret alt fra design til modulerne der er brugt, så de passer og mange tak ;-)
Det er lidt sjovt, for det kommer i perioder, hvor vi kan sælge fornuftigt, og andre dage hvor der ikke sker en skid. Det er som om, at folk vælger at købe på samme dage :D
Her er jeg 100% enig, jeg kan reklamere flere uger i træk og få små salg, og så lige pludselig så drukner jeg i arbejde. Men det er lidt det sjove ved netsalg.