Hej aminoer, Jeg er kommet frem til at prestashop nok er en ret god løsning for mig, hvis det altså kan lade sig gøre, at konfigurerer prestahop således at det kan sende en mail, med noget information videre til en specifik email. Jeg skal have lavet en shop, som sælger kort. dvs invitationskort, fødselsdagskort osv. Derfor har jeg selvfølgelig lavet en masse kort, som jeg så vil sælge via en webshop. Dertil skal det tilføjes, at jeg ønsker at processen fra at en bruger bestiller et kort, til at min trykker får en mail med alt nødvendig information, sker fuld ud automatisk. Den mail skal indeholde en pdf fil (som allerede er lavet), samt hvor mange kort brugeren ønsker og hvor kortende skal sendes til. Er dette muligt i prestashop, eller skal jeg ud i en anden webshopløsning? På forhånd mange tak for svar, Mvh. Jesper H. Juel |
Hvis jeg har forstået det korrekt så ønsker du at sælge virtuel vare i form af PDF fødselsdagskort ?
Hvis ja så kan Prestashop sagtens gøre det, jeg sælger selv TV Pejs videoer via www.hd-fireplace.com