Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan det her lade sig gøre i prestashop?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Brøndby
Tilmeldt 28. Sep 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Jeg er kommet frem til at prestashop nok er en ret god løsning for mig, hvis det altså kan lade sig gøre, at konfigurerer prestahop således at det kan sende en mail, med noget information videre til en specifik email.

Jeg skal have lavet en shop, som sælger kort. dvs invitationskort, fødselsdagskort osv.

Derfor har jeg selvfølgelig lavet en masse kort, som jeg så vil sælge via en webshop.

Dertil skal det tilføjes, at jeg ønsker at processen fra at en bruger bestiller et kort, til at min trykker får en mail med alt nødvendig information, sker fuld ud automatisk.

Den mail skal indeholde en pdf fil (som allerede er lavet), samt hvor mange kort brugeren ønsker og hvor kortende skal sendes til.

Er dette muligt i prestashop, eller skal jeg ud i en anden webshopløsning?

På forhånd mange tak for svar,

Mvh.

Jesper H. Juel

Fra København N
Tilmeldt 9. Sep 11
Indlæg ialt: 60
Fra  Orango ApS Skrevet kl. 12:40

Hvis jeg har forstået det korrekt så ønsker du at sælge virtuel vare i form af PDF fødselsdagskort ?

Hvis ja så kan Prestashop sagtens gøre det, jeg sælger selv TV Pejs videoer via www.hd-fireplace.com

Fra Brønshøj, Kbh
Tilmeldt 27. Oct 09
Indlæg ialt: 143
Fra  KCB Group S.M.B.A. Skrevet kl. 13:04

Hej Jesper.

Jeg ved ikke helt om det kan lade sig gøre at sende en PDF version af det købte kort til din trykker - Men det er ihvertfald muligt at sende en ordrebekræftelse til kunden og en anden mail til sælger (dig eller trykkeriet, så de ved der er en ordre) om man kan koble en PDF fil på denne mail som sælgeren modtager ved jeg ikke...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)