Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Interfone, hjælp, vi har et produkt der er for godt til at være sandt!

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle i dejlige Amino brugere!

Jeg prøver at gøre det kort! Håber I vil kigge med.

En god ven og jeg har startet en telekommunikations virksomhed ved navn TN Solutions, (Facebook: http://www.facebook.com/TNSolutions.dk?fref=ts , smid gerne et like , da det altid hjælper!) , vi er nye i faget, men har blod på tanden og arbejder hårdt for at få det til at køre rundt, vi er bare ikke så gode til det salgsmæssige.. Selvom vi prøver! Æv.

Vi mener at vi har et "Too good to be true" produkt!

Det hedder Interfone, småt fortalt er det et kort der går ind og giver dig kæmpe besparelser på din udlandstelefoni.Nemt og bekvemt og uden at skulle skifte operatør endda. Der er selvfølgelig nogle andre faktorer der spiller ind hvorvidt det er et produkt for din virksomhed eller ikke, men det er så nemt at installerer og brugervenligt at man bekendt ikke kan sige nej til at købe det hvis det er relevant. De forskellige faktorer uddyber vi selvfølelig for de virksomheder vi sælger det til. Men uden held, har vi har ringet rundt, lavet mail kampagner, taget fat i vores netværk, forberedt salgstaler, fået eksterne folk til at kigge på det salgsmateriale vi har og som også har sagt go for it , så har det ikke lykkedes os at sælge så meget som vi ville! Vi har solgt nogle kort, men det er slet ikke nok i forhold til hvor vi vil føre dette produkt hen!
Kortene koster 299.- kr I engangs køb. Her er en kort beskrivelse som vi også har på facebook omkring kortet og hvordan det virker:

”Når du er registreret som kunde hos os, skal der blot monteres et tyndt chipkort ovenpå dit eksisterende sim-kort. Så er du klar til at hente de store besparelser på telefoni til og fra udlandet.
Når du skal ringe til udlandet via din mobiltelefon - uanset hvor du befinder dig i verden - ringer du på helt sædvanlig vis. Du skal ikke aktivere noget ekstra, du skal ikke taste ekstra numre ind, du skal ikke være på et trådløst netværk; Du foretager dit opkald på helt normal vis. Interfone-kortet "overtager" herefter forbindelsen automatisk, fordi den registrerer, at der er tale om et udlandsopkald.

Den du ringer til kan på helt normal vis se, at det er dig, der ringer op.
Normalt vil linien blive etableret direkte med få sekunders forsinkelse. I nogle situationer afbrydes opkaldet dog og du ringes op af Interfones server få sekunder senere, hvorefter linien etableres - en såkaldt callback funktion. Når du besvarer opkaldet, bliver du forbundet med den ønskede modtager.
Sjældent har det været nemmere at spare store penge på din mobilregning.
Bestil din Interfone-chip. Det er penge direkte på bundlinien! ”

Vi føler bestemt at dette er et vidunderprodukt!

Vi har lige fået nye priser ind på vores udenlandsopkald fra mobiler til diverse lande. Lad os tage et eksempel: Hvor du normalt betaler mellem 10-20 kr. i minuttet fra danmark til kina ved div. operatører (blot et eksempel, men ved de fleste teleselskaber er det denne rate, kommer an på så meget) kan man med vores add-on kort / app , ringe for kun 0.29 øre i minuttet via sin mobil. Det kræver ikke engang wifi da teknologien gør at det hopper over på den helt normale GSM linie! Og efter tillæg at lagt på koster det i alt ca. 9 kroner i minuttet, i forhold til de fleste selskaber er det en basparelse på over 50%.

Jeg tror bare der er mange der skipper vores produkt fordi at tendensen mellem virksomheder er at de er meget skeptiske omkring alt hvad der hedder telefoni.. Men hvad skal vi gøre?
Har været aminobruger i et godt stykke tid og mener bestemt i er de rette mennesker at spørge om hjælp ved!

Så hvis nogen er klar på at hjælpe, sætte sig ned og snakke omkring produktet, eller eventuelt få et samarbejde op at køre er vi mere end klar på et møde hvor vi kan uddybe produktet for jer. Eventuelt noget sælger salg. Selvfølgelig vil det være under et LOI da teknologien er helt unik designet og som vi jo heller ikke har lyst til at svinge rundt med til højre og venstre.

Det skal ikke ses som en salgstale til jer aminobrugere for resten! Selvom vi med glæde også gerne vil sælge til jer.

Mvh.

Nikolaj og Tobias 

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 16. Nov 12
Indlæg ialt: 41
Fra  nemEDI Skrevet kl. 21:18

Hmmmm, jeg kan faktisk godt forstå at I ikke kan få folk til at købe Jeres produkt..... hvis jeg ikke havde set det her på Amino, hvor folk plejer at være sandruelige, så ville jeg sige at det ikke passede - at det simpelt hen ikke kan lade sig gøre.

Derfor, hvis der kom en jeg ikke kendte på forhånd og fortalte mig om dette produkt, ville jeg ikke bide på, ligesom jeg ikke bider på Nigeria breve og havd der eller findes af plat og svindel.... og jeg understreger at jeg ikke siger at det er svindel, men at det ville jeg tro, hvis der bare kom en og fortalte om det.

Hvordan I skal komme omkring det ved jeg ikke rigtigt.... kan man lave noget med try-and-buy, så folk kan prøve det i virkeligheden, og se på en eller anden måde hvad de sparer?

Det næste jeg ville være bekymret over er, om det er sikkert..... altså når det kan overtage forbindelsen, hvad kan det så ellers gøre?

Det er ikke nemt..... her står I med et unikt produkt, og så kan det ikke sælges fordi det er så smart at man ikke rigtigt kan tro på det... 

nemEDI leverer billige EDI løsninger til store og små virksomheder

Fra København K
Tilmeldt 21. May 12
Skrevet kl. 21:27

Tak for dit svar. Vi tager det helt sikkert til os. 
Ja, try & buy ville helt sikkert være en mulighed. Men vi har simpelthen ikke pengene til det. Man kunne muligvis gøre det over Iphone appen uden at det ville koste alt for meget.  

Fra København K
Tilmeldt 21. May 12
Skrevet kl. 21:51

Altså, overtager er måske et groft ord. Men eksternt smider dig på en anden linie, eller lave som beskrevet et "call back". Den kan ikke gå ind og tage informationer ud af din mobil osv... Det er jo trods alt ikke wifi det kører over.. :) Men ja, det store problem er at være troværdig med sådan et produkt, og det er hulens svært synes vi!

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lige med eksemplet Kina kan jeg sagtens forstå Jeres udfordringer, når Jeres største konkurrent, der har tilbudt samme produkt i omkring 2 år, kan tilbyde taksten til 0 kr./minut + almindelig dansk takst, både til fastnet og mobil.

Har I undersøgt muligheden for at tilbyde et dansk abonnement + denne ydelse i en sampak, så regningen kommer samme sted fra, eller er dette ikke muligt, fordi regningen reelt ryger til kundens danske mobilselskab?

Jeg spørger af ren og skær interesse + uvidenhed om hvordan det fungerer i praksis og hvordan det er muligt. Jeg ved at nogle teleselskaber lukkede for muligheden for at benytte inkluderede minutter i taletidspakker til dette, netop fordi det var teleselskabet der i sidste ende kom til at betale for de gratis udenlandssamtaler.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København K
Tilmeldt 21. May 12
Skrevet kl. 22:56

Hej Nicolai. 

Ja, jeg forstår godt din interesse, men det er desværre en teknologi der er blevet arbejdet på i mange år, så vi har ikke har tænkt os at dele.. Nu er vi jo så heldige at have den.. 
Foruden det, hvem er så konkurrenten? Jeg tog blot dette som et eksempel, vi tilbyder billige priser i hele verden med samme add-on kort. Regningen bliver sendt til dig ved siden af dit normale selskab, udenlandstelefonien er bare skåret fra. 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:57

Min skepsis starter præcis der, hvor jeg skal sætte noget fast på mit SIM-kort med klisterpapir. 
Det ville jeg simpelt hen ikke have tillid til.
Og var jeg teleindkøber i en større virksomhed, ville jeg absolut ikke stille op på direktionsgangen og bede om at få telefonerne udleveret, så jeg lige kunne tweake dem med noget, der ligner fusk.
Det vil ganske enkelt være for vanskeligt at forklare.

Derfor må løsningen være at få lavet et færdigt SIM-kort, der kan det samme.
Jeg har forstand på det elektroniske, men hvis det kunne lade sig gøre, var der muligvis en bedre mulighed for at sælge det.

Hvis I skal sælge noget, hvor man reelt skal hacke sin teknologi, tror jeg det er et privat segment I skal rette jer imod i stedet for et business-segment.

Held og lykke med det.

Hans 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:58

Det var af hensyn til dig at jeg ikke nævnte dem ved navn.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København K
Tilmeldt 21. May 12
Skrevet kl. 22:58

Vores kort fungerer heller ikke som abonnement. Man køber simpelthen bare dette add-on kort, og så virker det, plug n play, as easy as it gets. Derved får du en ekstern regning der kommer ved siden af din normale. Det er ikke baseret på abonnement, du betaler KUN for det du ringer for. Så det er en engangs investering på sin vis, kortet koster 299.- og så virker det. Vi kan dog kun tilbyde det til erhversdrivende med cvr, da privatsalg overhovedet ikke er muligt for vores organisation endnu... 

Fra København K
Tilmeldt 21. May 12
Skrevet kl. 23:02

Hej Hans.

Tak for dit svar.

Med hensyn til "klister kortet" så har vi investeret i at få lavet en instruktionsvideo. Den ses her: http://www.youtube.com/watch?v=WLjvoGbcgPI&list=HL1339512270

Problemet er, at hvis vi får lavet et færdigt simkort, så virker din normale operatør med priser i Danmark til Danmark ikke mere, derfor er det nødvendigt med dette tweak.  

Mvh. 

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)