Hej alle i dejlige Amino brugere!
Jeg prøver at gøre det kort! Håber I vil kigge med.
Vi mener at vi har et "Too good to be true" produkt!
Vi føler bestemt at dette er et vidunderprodukt! Vi har lige fået nye priser ind på vores udenlandsopkald fra mobiler til diverse lande. Lad os tage et eksempel: Hvor du normalt betaler mellem 10-20 kr. i minuttet fra danmark til kina ved div. operatører (blot et eksempel, men ved de fleste teleselskaber er det denne rate, kommer an på så meget) kan man med vores add-on kort / app , ringe for kun 0.29 øre i minuttet via sin mobil. Det kræver ikke engang wifi da teknologien gør at det hopper over på den helt normale GSM linie! Og efter tillæg at lagt på koster det i alt ca. 9 kroner i minuttet, i forhold til de fleste selskaber er det en basparelse på over 50%.
Så hvis nogen er klar på at hjælpe, sætte sig ned og snakke omkring produktet, eller eventuelt få et samarbejde op at køre er vi mere end klar på et møde hvor vi kan uddybe produktet for jer. Eventuelt noget sælger salg. Selvfølgelig vil det være under et LOI da teknologien er helt unik designet og som vi jo heller ikke har lyst til at svinge rundt med til højre og venstre.
Det skal ikke ses som en salgstale til jer aminobrugere for resten! Selvom vi med glæde også gerne vil sælge til jer.
Mvh. Nikolaj og Tobias |
Hmmmm, jeg kan faktisk godt forstå at I ikke kan få folk til at købe Jeres produkt..... hvis jeg ikke havde set det her på Amino, hvor folk plejer at være sandruelige, så ville jeg sige at det ikke passede - at det simpelt hen ikke kan lade sig gøre.
Derfor, hvis der kom en jeg ikke kendte på forhånd og fortalte mig om dette produkt, ville jeg ikke bide på, ligesom jeg ikke bider på Nigeria breve og havd der eller findes af plat og svindel.... og jeg understreger at jeg ikke siger at det er svindel, men at det ville jeg tro, hvis der bare kom en og fortalte om det.
Hvordan I skal komme omkring det ved jeg ikke rigtigt.... kan man lave noget med try-and-buy, så folk kan prøve det i virkeligheden, og se på en eller anden måde hvad de sparer?
Det næste jeg ville være bekymret over er, om det er sikkert..... altså når det kan overtage forbindelsen, hvad kan det så ellers gøre?
Det er ikke nemt..... her står I med et unikt produkt, og så kan det ikke sælges fordi det er så smart at man ikke rigtigt kan tro på det...