Hej alle Jeg er el-installatør og leger lidt med tanken om at tilbyde mine kunder at betale med det samme, når en opgave er fuldført. Er der nogen der har erfaring med Mobile dankort terminaler ?? (herunder stabiliteten samt naturligvis prisen?)
Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk
Du har ganske ret i at det er meget mere normalt, dog ender det oftere og oftere med at folk glemmer at få betalt. Men buttumline fik jeg ikke svar på mit spørgsmål. Vi alle kan jo ikke bare gøre, som man altid har gjordt.
Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk
Jeg synes det er en fin løsning, især i forbindelse med vagtudkald og småopgaver hvor man ikke kender kunden og hvor man ikke foretager en kreditvurdering af kunden på forhånd. Ved den type opgaver ville jeg nok forlange kontant betaling.
Af mobilterminaler har jeg selv haft elite 7900 og den lille xentisimo (nok stavet forkert) begge har kørt uden problemer og meget stabilt. Den sidste købte jeg brugt for 3000. + omkostning til omregistring ca. 1200
Du har ganske ret i at det er meget mere normalt, dog ender det oftere og oftere med at folk glemmer at få betalt. Men buttumline fik jeg ikke svar på mit spørgsmål. Vi alle kan jo ikke bare gøre, som man altid har gjordt.
Lyder da som en god ide, til alle de små faktura, især når man snakker om hvad der kan betale sig.
Skal du lave en lille opgave til 1500 og først hjem og lave faktura, følge op når den ikke bliver betalt, ja du skal ikke bruge særlig mange opkald og tid før DET er en dårlig forretning.
Ved du kan få noget betalingsværk til iphone hvis du har det.
Undersøg det hos en betalingudbyder, spørg evt om du kan prøve det.
Også rart for kunden det er ude af verden, dem som ikke vil var nok alligevel ikke en god kunde.
Så god måde at få sorteret i dem på.
Vi lever desværre ikke i en perfekt verden hvor alt går som planlagt.
Og når du er igang med at blive teknisk giver du også din hjemmeside et spark i røven og overhaler de andre eleter indenom på moderne tiltag.
Hej alle Jeg er el-installatør og leger lidt med tanken om at tilbyde mine kunder at betale med det samme, når en opgave er fuldført
Lyder som en god ide, og hvorfor skal håndværkere ikke have samme betalingsbetingelser, som når du går i Netto m.m. Og det er ofte de små fakturaer - beløb folk "glemmer" og betale.
Har selv haft samme overvejelser. Kører dog indtil videre med ret "stramme" a conto betalinger. For hvis man på fakturaen har anført kontant "glemmes" dette.
Jeg selv ser dog, at mange håndværksfirmaer kører med "strammere" betalingsbetingelser end tidligere, og hos mange forbrugre er de nok vant til at håndværkeren kommer meget sent med fakturaen og i "bedste fald" helt glemmer den. Det var der måske også råd til i de "gode tider"?