Hej alle Jeg er el-installatør og leger lidt med tanken om at tilbyde mine kunder at betale med det samme, når en opgave er fuldført. Er der nogen der har erfaring med Mobile dankort terminaler ?? (herunder stabiliteten samt naturligvis prisen?)
Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk
Du har ganske ret i at det er meget mere normalt, dog ender det oftere og oftere med at folk glemmer at få betalt. Men buttumline fik jeg ikke svar på mit spørgsmål. Vi alle kan jo ikke bare gøre, som man altid har gjordt.
Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk
Jeg synes det er en fin løsning, især i forbindelse med vagtudkald og småopgaver hvor man ikke kender kunden og hvor man ikke foretager en kreditvurdering af kunden på forhånd. Ved den type opgaver ville jeg nok forlange kontant betaling.
Af mobilterminaler har jeg selv haft elite 7900 og den lille xentisimo (nok stavet forkert) begge har kørt uden problemer og meget stabilt. Den sidste købte jeg brugt for 3000. + omkostning til omregistring ca. 1200
Du har ganske ret i at det er meget mere normalt, dog ender det oftere og oftere med at folk glemmer at få betalt. Men buttumline fik jeg ikke svar på mit spørgsmål. Vi alle kan jo ikke bare gøre, som man altid har gjordt.
Lyder da som en god ide, til alle de små faktura, især når man snakker om hvad der kan betale sig.
Skal du lave en lille opgave til 1500 og først hjem og lave faktura, følge op når den ikke bliver betalt, ja du skal ikke bruge særlig mange opkald og tid før DET er en dårlig forretning.
Ved du kan få noget betalingsværk til iphone hvis du har det.
Undersøg det hos en betalingudbyder, spørg evt om du kan prøve det.
Også rart for kunden det er ude af verden, dem som ikke vil var nok alligevel ikke en god kunde.
Så god måde at få sorteret i dem på.